Yağız ve annesi beni evime bırakıp gittiler. Bide beyefendi diyorki 'SAKIN BI DAHA ŞORT GIYME YOKSA OLACAKLARDAN BEN SORUMLU DEĞİLİM' bla bla bla..
Eve geldiğimde Eren maç izliyodu. Yanagina4bi öpücük kondurup cips tabağını alıp odama kaçtım. Nihahaha yaşasın kötülük . Cipsimi keyifle yerken Müstakbel Kocam aradı ıyyy söylemesi bile iğrenç ya.
Efendim Yağız
Hatırlıyor musun bi ara bana bi sözün vardı bara gidecektik ve herkes artık benim başımın bağlı olduğunu anlayacaktı ve kimse sana yaklaşmayacaktı. O gece bu gece hazırlan seni saat 21.00 da alcam. Şort felan giyme yine yoksa gece olacaklardan ben sorumlu olmam.
Başka bi gün olsa bugün çok yoruldum.
Olmaz. Hazırlan tam saatinde kapıda ol bekletilmekten hiç hoşlanmam.
Dedi ve kapattı pislik sen kimsin benim suratıma kapatirsin iğrenç herif.
Saate baktım ohooo daha 3 saat var azcık uyuyim.
Uyandığımda saat 20.46 idi ne ne ne Oha nasıl hazırlanacagim ben şimdi ya hemen dolaptan kombin aldım. Etekle bluz (Multide var). Saçım bugünden kalma düzdü zaten. Boyum azcık kısa olduğu için mecburen topuklu giydim 1.60 nedir ya.
Eyeliner ve rimel sürdüm bar sonuçta yani saate baktığımda 21.02 idi. Hemen dışarı çıktım çıkarken nerdeyse çantamı unutuyodum son anda aldım ve Erene hoşçakal diyip çıktım. Çıktığımda Yağızın kapısı evin önündeydi hemen ön koltuğa oturdum.
4 dakika 53 saniye
Anlamadım ne diyo bu ya
Sana bekletilmekten hoşlanmam demiştim. Dimi
Uyuyakalmışım bugün çok yorulmuştum napiyim.
Gerekirse uyumayacaksın ama beni bekletme bi daha.
Ya yeter be bara gidelim dedin 15 dakikada hazırlandım indim bide senden azar isitiyorum kimsin sen kim!! Sesim bi anda olduğundan daha fazla çıktı hemde çok daha fazla.
Bana bir daha sesini yükseltirsen seni buna pişman ederim. Dedi üzerime doğru geliyodu küçücük arabada geriye gitcek yer kalmayinca dibime kadar geldi ve tehdit dolu sesiyle
Anladın mı ufaklık.
A-anladim lanet lanet o halinden o kadar korktum ki karşılık veremedim bide üstüne kekeledim.
Arabayı bi anda sürmeye başladı ama çok hızlı gidiyodu yavaş da diyemem bu olanlardan sonra.
Yaklaşık 10 dakika sonra bir barın önündeydik ilk o indi sonra ben . Eteğim oturduğum için yukarı katlanmış bende onu düzeltirken Yağızın ateş püsküren gözleriyle karşı karşıya kaldım.
Lan ben sana şort giyme dedim sen daha kötüsünü giymissin sen beni delirtmeye mi çalışıyosun. Dedi kısık bi tonda sonuçta insan içindeyiz bende buna güvendim ve
Sen bana şort giyme dedin Yağızcığım öyle değil mi etek giyme dediğini duymadım bende akıllı bi kız olup müstakbel kocamın sözünden çıkmadım.
Barin içine girerken tuttuğu elimi öyle bi sıkıyo ki elim kangren olmuş olabilir. Bi masaya oturduk Yağızın masasiymis burası sonra bi adam geldi
NE ISTERSINIZ YAĞIZ BEY? Dedi
Bana her zamankinden SEVGİLİME de kola.
Adam peki diyip gitti. Bi anda bana sarıldı. Sonra eliyle kafamı göğsüne koymam için ittirmeye başladı.
Rahat dur be bücür
Ya çek o zaman koca elini kafamdan
Olmaz herkesin görmesi lazım senin kimin olduğunu.
Deli misin sen onlar beni tanımıyorlar ki
Evet ama onların çoğu senin okuyacağın okulun öğrencileri.
Ee yani
Yanisi anla işte kimse sana yavşayamaz .
Ya bana neden yavsasinlar ki
Sen gerçekten salak mısın numara mı yapıyosun senle 3 hafta içinde evleniyoruz . Okulda sana biri sırlaşacak olursa katil olurum . Katil olmamı istemezsin dimi ufaklık. Hem bu tiple sana kimse bakmaz gerçi ama olsun biz önlemimizi alalım. Dedi boş bi anından faydalanip onun kollarından kurtuldum. Sinirle ona baktım
Sen varya öyle pisliksin ki . Aptal olan sensin asıl. Hem sanane benim güzelliğimden bırak da bunu senden ayrıldıktan sonra ki kocam düşünsün.
Bi anda kahkaha patlattı. Deli bu ya vallahi deli ben bunu bi kaç yıl nasıl cekicem.
Kızım sen deli misin Bu evlilik bitmeyecek ölene kadar benimsin yani bücür
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma KOCAM
ChickLitGece susadığımı farkettim ve su içmek için mutfağı aramaya başladım mutfaktan sesler geliyordu tam ışığı açacağım sırada iki kişi gördüm bi kız tezgahın üstünde karşısındada bi adam yiyişiyolar ilk kadın farketti beni durdu sonra adam farketti ben ç...