Yağız odadan çıktıktan sonra duvarın bi köşesinde uyuyakalmadım tabikide. Ben Iklimya'yım yatağıma yatıp uyudum bu gece bi geçsin yarın hu evden kaçacaktım.
Sabah banyo yaptım yine havalar sıcak çünkü bu olaylardan sonra bide başım çatlıyor. Yeni hizmetliye seslendim Eren kovmus Alevi . Oh iyi olmuş ona
Buyrun küçük hanım
Kahvaltıyı hazırlar mısınız
Kahvaltı hazır efendim.
Tamam iniyorum .
Saçımı topuz yaptım. Bide Saçımı yapmakla ugrasamam. Taramadım bile banyodan sonra.
Merdivenlerden inip masaya oturdum.
İnanmıyorum bu sofra ne!!! Sucuklu yumurtadan tutta yumurtalı ekmeğe kadar . Ve menemen en sevdiğim içi sucuk dolu. Annemde böyle hazırlardı. Sofraya ablamla bize elimizi sürdürtmezdi. Herkes olunca başlardık yemeğe. Annemi babamı ve Mavişimi çok özledim . Ama bu gece kavusacam onlara . Bitecek bu hasret.
Ne o çok beğendin heralde sofrayı.
Erenin sesiyle ona döndüm.
Ailemi hatırladım
Ben ve babamda senin aileniz.
Evet senden abilik gördüm 1 hafta içinde ama ondan babalık görmedim. Düşünsene tanımadığın insanlar ailen çıkıyo alışmaya çalışıyosun sonra seni evlendircez deniliyo saçma olmaz mıydı?
Bak bücür sen ne karar verirsen ver senin arkandayım. Ama babamı da anla biraz Yağızın babası babamı tehdit etti.
Ne tehdidi??
Babamın durumu çok kötü yani şirketin durumu çok kötü Yağızın babası eğer siz evlenirseniz ona yardım edecek ve şirket kurtulacak.
Neden böyle söylemedi bana
Ne demesini bekliyosun "Yağızın babası beni tehdit etti evlenmezseniz şirket batar " mı deseydi
Off bilmiyorum Eren kafam çok karıştı. Ama normal biri değil evleneceğim kişi o biraz şey ne biliyim değişik birisi o.
Yağız aslında çok iyi biri hem evliliğiniz gerçek olmak zorunda değil ayrı odalarda kalırsınız o adam ölünce de ayrılırsınız.
Biraz hava alabilir miyim?
Tabiki ama babama söylemek yok evden çıkmanı yasakladı.
Tamam ben giyinip çıkayım.
Tamam ben seni arabada bekliycem seni benle çıktı görsünler sokağın başında bırakırım seni.
PekiŞort ve tişörtümü giyip aşağı indim sacimida at kuyruğu yaptım. Multide.
Arabayla evden çıktık. Sokağın başında beni bıraktı.
Başıma bela açma bücür
Kafamı salladım. Ve indim bi taksi çevirip sahile doğru gitmeye başladık. Sahilde biraz dolaştım sonra kayalıkların üzerine oturdum.
Neden bunlar benim başıma geliyor . Önce ailem sonra evlilik. Bu ne ya kamera şakası gibi. Kendimi surdan suya bıraksam denizin mavi sularında kaybolsam. Ne güzel olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma KOCAM
ChickLitGece susadığımı farkettim ve su içmek için mutfağı aramaya başladım mutfaktan sesler geliyordu tam ışığı açacağım sırada iki kişi gördüm bi kız tezgahın üstünde karşısındada bi adam yiyişiyolar ilk kadın farketti beni durdu sonra adam farketti ben ç...