1. Jsem zamilovaná

598 18 6
                                    

Je pondělí ráno v 5:45 mi zazvonil budík. Jdu se obléct, ale všimnu si, že mi máma vyprala všechno oblečení. Tak rychle běžím si vzít oblečení ze sušaku. Jdu do koupelny převléknu se, vyčistit zuby, ucešu si svoje dlouhé hnědé vlasy do culiku a jdu rychle do pokoje sbalit si věci do skoly. ,,Zase nestíhám" říkala jsem nahlas popadla jsem svačinu a běžela jsem si obout svoje bílé Nike. ,,Stihla jsem to oddechla jsem si v autě.

Máma me hodila k babičce (musím k ni každé ráno chodit máma jezdi brzo do prace). U babičky jsem rychle napsala úkoly a vyrazila jsem do školy sice se mi vůbec nechtělo, ale do školy se musím.

Přišla jsem do školy a u skříňky vidím moji nejlepší kamarádku Natt. ,,Čauky Natt, ty si mě vůbec nevsimas" řekla jsem Natt trochu naštvaně.
Natt: Je sorry jsem si tě vůbec nevšimla.
Ja: Ok, jdeme k moji skřínce?
Natt: Fajn, tak pojď.
Rychle jsem se prevlekla a šla do třídy. Zrovna jsme meli matiku ,,Ja ji tak nesnáším" řekla jsem si pro sebe.

V matice jsme dělali s Natt blbosti, protože nesnasime naši matikářku tak to bylo celou hodinu. Potom jsme šli na další hodinu. Jen co jsme došli do 2.patra hned jsme letěli dolů na spojku na Wi-fi.

Byli jsme na Wi-fi a ja si všimla takového vysokeho hnedovlaseho kluka s nejkrasnejsima ocima na svete. A hned jsem se do neho zamilovala. On se na me podíval těma očima a ja myslela že omdlim.

Celý den jsem potom myslela na něho.

Po škole :
Ja: Natt musim Ti něco říct.
Natt: No co??
Ja: Víš jak jsme potkali toho kluka?!
Natt: No a co je s nim?
Ja: Ja jsem se do neho zamilovala!
Natt: To myslíš vážně
Ja: Jo
Natt: Ouu

Potom jsem šla k babičce te jsem všechno řekla.

B(Babička): No já si nemyslím ze by ses mohla do neho tak rychle zamilovat. Ale je to tvoje věc.
Ja: To ti teda děkuju, řekla jsem smutně.

Potom už pro me přijela máma a jeli jsme domů. Večer probíhal jako každý jiný telka a mobil.

Takže to je první díl. Snad se líbil. A brzo bude další.
Vaše #Elis

Vaše #Elis

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Tajná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat