5.Asi láska

249 9 2
                                    

Bylo pondělí ráno
Jako vždycky jsem zaspala, bohužel jak jinak. Rychle jsem se oblekla. A šla do koupelny, pozdravim mamku a začnu si česat vlasy, vycistim zuby a jdu si nachystat věci do školy. V tom mi zavibruje mobil. Běžím se podívat kdo mi píše. Kdo myslíte, že mi psal?... Pokud si myslíte, že je to Natt tak špatně. Ja bych to sama nečekala. Psal mi Filip!!
Nechápala jsem to vždyť vstává až 7:15 tak jakto, že je teď vzhůru.

Chat:
F: Ahoj
Ja: Ahoj
F: Jak ses vypsala
Ja : Špatně a ty??
Promiň budu muset jít tak ve škole.
F: Dobře měj se

Pohled Filipa
Škoda chtěl jsem si s ni povídat, snad si to přečetla.
Ja ji mám rad. Ve škole bych ji chtěl říct, že ji miluju, ale jak?

Ve škole
Ráno jsem přicházela ke škole najednou jsem v dálce uviděla Natt. Zaradovala jsem se pro sebe, super nemusím jít sama do třídy.

Po cestě do třídy
Po cestě do třídy jsme si povídali a domlouvali jak to řeknu Filipovi P. ,že ho Natt miluje.

První hodina matematika
V matematice jsme dělali blbosti a nic jiného. Nepočítali příklady a tak. Po matice jsme šli do Angličtiny. Po cestě jsem potkala Filipa byla jsem ráda a tak jsem se na něho usmála.

Po angličtině
Po angličtině jsme šli do naší třídy. Zrovna byla velká přestávka a ja a Natt jsme šli na spojovacku. A akorát tam přišel Filip. Radši jsem co nejrychleji odešla. A pak jsem si uvědomila, že ma teď  prirodopis a bude vedle nás. Šla jsem do třídy a v tom me Natt zatáhla na chodbu a řekla at to Filipovi P. neříkám. Ja řekla, že mu to řeknu a Natt me zatáhla na chodbu. Ja se ji vyvlekla a ona me tam zase zatáhla. Najednou jsem toho měla dostat, řekla jsem ji at toho nechá. Ona, že ne a ja ji dala malý pohlavek. Ona mě kopal a začalamezi námi válka. Bohudík šel kolem Filip, kterého js milovala a všiml si, že se Natt vůbec nebráním. Odnesl me stranou a něco mi řekl. Potom mi dal pusu na krk. Natt mezitím doběhla do třídy. Potom za ní přišel Filip J. a řekl ji at se to neopakuje. Ja na něho měla počkat na chodbě at se nic nestane. Za chvíli přišel a vzal měza ruku a šli jsme na spojovacku. Tam měpředstavil svým kamarádům a ja si sedla na něho.

Omlouvám se za chyby, snad se díl líbil.

Vaše #Elis

Tajná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat