O týden později
Je úterý odpoledne
Uz jsem přijela ze školy jsem tak trochu nemocná bohužel. Ihned jsem šla do postele. A zapla jsem mobil najedno jsem si všimla že mi psala Natt. Podívala jsem se na zprávu.Chat:
Natt: Ahojky, mám zprávy.
Ja: Čauky, co je to za zprávy.
Natt: On má dva fb
Ja: Fakt?!
Natt: Jj, ten co jsem teď našla tak na tom je aktivní.
Ja: Tak to je super
Hele Natt budu muset koncit. Jdu se dívat na telku.
Natt: Tak čauKdyž jsem přišla dolů, hned jsem se podívala na jeho fb. Viděla jsem jeho fotky a hned jsem si je uložila na mobil.
Za chvíli na to mi psala na Natt:
Natt: Eli ja mu poslala žádost o přátelství!
Ja: To myslíš vážně!?
Natt: Jj
Ja: Tvl
A co on??
Natt: No ještě mi to nepotvrdil
Ja: AhaPotom uplynul týden mezi, kterým se nic nestalo.
Je úterý rano ja se začínám upravovat. Dnes totiž jdeme do kina na nějakou blbost vůbec se mi nechce, ale je to lepší než se učit.
Jen co přijdu do školy. Natt jde ke me a říká.
Natt: Ahoj, to netusis co se stalo ?
Ja: No co??
Natt: Víš jak dneska jdeme do toho kina?
Ja: No a co ?
Natt: Tak ten Filip jde taky
Ja: To myslíš vážně
Natt: To myslím
Ja: OMGV kině jsem byla celou dobu otocena dozadu, protože on si sedl skoro za me. A ještě nějaký holky ty me při tom kině pořád mlátili nějaký holky z jeho třídy myslela jsem ze až to skončí tak je zabiju.
No jelikož to byl poslední den kdy jsem byla s kamarády tak jsme si to užili.
Potom byla středa a ja šla k taťkovi naší totiž nejdou spolu. Tam jsem dostala dárky a jela domů. Pak byl Štědrý den a ja jsem se zavřela v pokoji, ale co se ten den stalo to bych nečekala.
Natt mi píše:
Natt: Ahoj Eli, musim ti něco říct!
Ja: A co?
Natt: Ja jsem se zamilovala.
Ja: Do koho, znám ho???
Natt: Do našeho spolužáka Filipa P.
Ja: To si děláš ?
Natt: Ne nedělám
Ja: To musím rozdychat
Natt: Tak fajn
Ja: ZatímDo večera jsem se ji neozvala.
Byl to můj nejlepší kamarád.
Řekla jsem si, že mu to nemůžu říct.Najednou všechno uplynulo tak rychle a ja měla jet s tátou do Aquaparku. Tam jsem se dívala po klukach, ale žádný se nevyrovná Filipovi. Ten den byl podle me hrozně krátký, za chvilku jsem byla zase doma. Cestou jsem přemýšlela o Filipovi.
Dojela jsem domů a šla se dívat chvíli na telku šla jsem spát brzo, protože ze všech toboganu a trychtyru co tam byli jsem byla unavená. Najednou ten víkend utekl hrozně rychle a byla škola.V pondělí jsem se po době viděla s Natt a s kamarády. Byla jsem ráda.
V úterýjsem měla narozeniny. Bylo to super na Fb zdi mi napsalo strašně lidi v to jsem ani nedoufala.
Takže další příběh. Omlouvám se za chyby.
Vaše #Elis