DÖNÜŞ

282 25 11
                                    

Sabah Emre'nin " aşkım hadi uyan " demesiyle uyandım. Gözümü ilk açtığımda onu görmek cok güzel bir duyguydu. Bes yıldır boyleydik. Üniversite okumam için ailem benk Kanada'ya üniversite okumam için göndermiş. Yani Emre öyle söylüyor. Bana anlatılanlara göre 5 yıl önce trafik kazası sonucu hafızamı kaybetmisim. Ve Emre'de benim uzulmeme dayanamayıp beni Kanada'ya getirmeye ikna etmiş annemleri.

Ve birde kankim Tuğçe var . Onunla cok iyi anlaşıyoruz. Oda bizle kalıyor. Bazende sevgilisi Mert gelio kalıyor. Hep beraber cok mutlu bir şekilde geçinip gidiyoruz. Derken Emre'nin telefonu çaldı.

"Ne nasıl olur ama '
'Anlıyorum hemen ilk uçakla geliyorum ' dedi ve telefonu kapattı. Sonra da benim yanıma geldi.

"Aşkım benim acilen Türkiye'ye gitmem lazım. Kuzenim Melisa intihar etmiş"

" Aşkım bende geleyim hem sana destek olurum hem de ailemi görmüş olurum."

"Olmaz hayatım sen burda kal ben bir kac güne dönerim. :

Emre beni hic bir zaman Türkiye'ye götürmedi. Kendisi yılda bir defa gidiyordu ama beni götürmuyordu. Ama bu sefer öyle bir şey yaptım ki . Herkes cok şaşıracak.

---------

Ali

Bugün tam 5 yıl prensesimi hatta prenseslerimi kaybedeli. Ikisinide cok özlüyorum. Biri can parçam diğer yarım. Annemin bana emanet ettiği melek ama ben onu koruyamadim. Diğeri ise evlilim hayali kurdugum 3 yıllık sevgilimdi. Yaşasaydı belkide simdi evlenmis olurduk.

Keşke nerde oldugunu bilsem. Onuda bilmiyorum. Bari bir mezarı olsaydi . Ikisininde mezari yok. Öldüler mi yaşıyorlar mı ? Bilmiyoruz. Ama yaşıyor olsalardı elbet bulunurdu. Beş yıl geçti çünkü üstünden.

Onunla iken cok mutluydum. Sevdigim mesleği yapıyordum. Psikiyatristim aslında ben daha doğrusu yeni bitirmistim. Ise gireli beş ay olmuştu. Ama bu kazadan sonra benim kendi psikolojim bozulmuştu. Kendime bile yararim yokken hastalarima hic yardımcı olamazdim. Bu yuzden babamin şirketinde işe başladım. Genel Müdür olarak çalışıyorum.

Ama belki de prenseslerim ilham perilerim hayatta olsaydı sevmedigim bir işi yapmak zorunda kalmazdım.



Arkadaşlar Özür dilerim hemen yazıcam demiştim ama yazamadım. Simdi ilk bölümle karşınızdayım. Bundan sonra size bölüm ne zaman gelicek hakkında bilgi veremiyicem. Cunku bazen aksilikler oluyor yazamıyorum. Umarım begenirsiniz. Iyi okumalar CANLARR :)



+5 vote + 5 yorum yb gelir :)

*SAHİ NEDİR AŞK* ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin