YERLEŞMEK

288 26 15
                                    

E: Selin ben bunu sana diyicem bilmiyorum ama çok önemli bir şey oldu.

S : Noldu aşkım söyle

E : Selin benim Türkiye' ye yerleşmem lazım.  Seni orda tek bırakmak istemiyorum benimle buraya gelir misin ?

S : NEE EMRE BENIM ORDA OKULUM VAR NASIL OLUR BÖYLE BİSEY . Benim yalnız kalmam lazım taksi çağırır mısın bana.

E : Peki sen bilirsin.

Taksici geldiği zaman beni kafamı dinleyebilcegim bir yere getirmesini söyledim.  Malum istanbulu pek bilmiyorum. Adam beni sahile getirdi. Kayalıkların oraya oturdum. Sonra pesimden biri geldi oturdu yanıma.

Ali

Demek Selin ve Emre sevgili. Bunu görünce beynime kan gitti resmen. Sevdigim kız ve bir zamanlar en iyi dostum olan Emre . Bana yaptığı ihaneti ikinci kez yapıyor.

Flashback

7. sınıfın ikinci donemiydi. Sevdiğim bir kız vardı adi Didem. Onu sevdigimi bir tek Emre biliyordu. Bir gün Dideme bir mektup yazdım.  Onu cok sevdigimi anlatam bir mektup vermek icin her yerdr onu arıyordum. Sonra kantinde Emre ile dipdibe el ele göz göze buldum bunları.  Emre yapmaz dedim. ( Emre şimdi kötü biri gibi gorunebilir ama sonradan iyi olcak). Ama yapmıştı işte hatta iki aydir da sevgililermis. Baska birinden duymuştum.  Ama o zmn dideim da gönlü varmış.

Flashback Son

Ama bu sefer Selin i ona kaptirmiyicam. Selin in suçu yoktur kesin kız hafizasini kaybetmis. Çünkü o emreyi hiç sevmezdi. 

Bunları düşünürken kendimi sahilde buldum. Oda ne o selin değil mi hemde tek başına.  Bisileri hatırlatma zamani bence. Diye düşündüm ve yanına gittim.

A : Merhaba lütfen kacma benden sabah pek guzel tanisamadik . Ali ben . Dedim ve elimi uzattı.

S : Ben de Selin taniyosun zaten :) ama ben seni tanımıyorum.

A : Aslında cok iyi tanıyorsun. Ama hatırlıyosun. Sana hatirlatmama izin verir misin ? Mesela küçük bir şarkıyla baslayabiliriz dedim. Onun en cok sevdiği şarkıyı söylemeye basladim.  Oda pür dikkat beni dinliyordu.

Renksiz hayaller dolu 
Dökülen gözyaşlarım 
Ezikliği kalbimde 
Yaşanmış tüm aşkların 

Tüm acı anıları 
Bana bırakıp gitme 
Beni bana ver artık 
Peşinden sürükleme 

Duymak istiyorum 
Kalbimde ruhunu 
Duymak istiyorum 

Görmek istiyorum 
Gözümde gözünü 
Görmek istiyorum 

İncitme kalbimi 
Bırakıp gitme 
Sana kendimi verdim 
Beni yok etme 

Ne olur suskun durma 
Bir şeyler söyle 
Karanlığın içinde 
Kaybolma öyle 

Duyabilsem kalbini 
Okuyabilsem seni 
Sessiz feryatlarını 
Acı ağıtlarını 

Tüm haykırışlarını 
Hissetmek istiyorum 
Sana yaklaşıp senle 
Ölmek istiyorum

Şarkı bittiğinde  ona döndüm gözleri dolmuştu. Hemen sordum.

A : Hatırladın mı ?

S : Kanada ya gittiğimde telefonumdaki mesajlara bakıyordum.  Bitanem diye kayıtlı birisinden gelmişti bu şarkı Emre ye sordum ben attım demisti ve ben bu şarkıyı cok sevmiştim ama bunun seninle ne alakası var.

A : Bu şarkıyı sana ben atmıştım dedim . Ve göz yaşlarımi saliverdim.  Oda ağlıyordu bende .

S : Evet doğru ben hafızamı yitirdim ama Emre benim sevgilim ve ben seni hatırlamıyorum.

A : Selin ayrilsakta ne fark eder ki bu kalbim sana ait bunu sakın unutma. Emre benim sevgilim diyorsun ama ben sana kendimi hatirlaticam.

Yeni Bölüm diye cok ısrar ettiniz. Bende sizi kırmak istemedim.  Ve yb yazdım.  Ama bundan sonra sınır dolmadan gelmiyicek. Ve dedigim gibi uzun yorum istiyorum.

Her kullanıcının yaptığı yorum bir yorum olarak sayıyorum.  Haberiniz olsun arkadaşlar.

Iyi okumalar CANLARR :)  Kendinize iyi bakin. sınır çabuk dolar inş.

+ 15vote + 15 yorum yb gelir

Multide Ali ve Selin sahilde iken :)

*SAHİ NEDİR AŞK* ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin