nieuwe vriendin

47 5 0
                                    

pov Nicky
Ik vraag aan anouk of ze vanavond langs wil komen. Ze komt ik geef haar het adres.
Daarna gaan mark en ik naar huis

PovMark
Ik geef nicole een kus en een knuffel en daarna ga ik met nicky naar huis.
Onderweg in de auto staat second hand heart op, nicky aar lievelings liedje. Ze blert heel hard mee. Ik zet de radio uit en zeg: zo heb je me wel weer genoeg hoofdpijn bezorgt!' Nicky kijkt me beledigd aan.
Als we bijna thuis zijn zeg ik: jesse komt vanavond."
Als reactie krijg ik: anouk ook!"

Pov Nicky
Na het avond eten zet ik wat chocola enzo op tafel, anouk weet niet dat we met jesse en mark een film gaan kijken.
Om ong 7 uur gaat de bel. Ik doe open het is Anouk.
Ik: heeyyy kom binnen!
Anouk: ookaaaaaayy
Ik: jesse komt ook nog
Anouk: Jesse Drent bedoel je
Ik: jupss
Ik en anouk lopen naar de woonkamer en we gaan alvast zitten en een film uitzoeken: we kiezen een horrorfilm annabel uit. 5 min later komen jesse en mark de woonkamer in jesse stelt zich voor aan anouk en gaat naast haar zitten. Ik giechel.
Tijdens de film leef ik me helemaal in, ik schreeuw het hele huis bij elkaar. Uiteindelijk slaan mark en jesse me tegen mn hoofd waar ik super erg van schrik. Ik gil vieshard.
Ik heb jesse anouk dr nummer gegeven want dat woudie graag.
Na de film gaat mijn wekker want ik moet vingerprikdoen want ik heb suikerziekte. Ik schrik me kapot em deed vingerprik. Later ging anouk naar huis en jesse bleef slapen.
Rond 12 uur kleedde ik me om en ging naa bed.

Mijn Broer Is BeroemdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu