Pov Nicky
De volgenden ochtend word ik rond 9 uur wakker. Ik trek mijn donkerblauwe paardrijbroek aan met een lichtroze sweater. Als ik beneden kom zie ik Mark zitten. "Hey nicky mam heeft je ziek gemeld. Zullen we zo anders naar Max en Bella?" ik knik dan pak ik een broodje en doe ik er kaas op. Ik drink een glas dubbelfris. Als ik klaar ben gaan mark en ik naar stal, mijn moeder gaat ook mee. Als ik op stal aankom zie ik dat de politie er is. "Mama waarom is de politie hier?" als ik die vraag heb gesteld komen anouk en jesse er ook bij staan. " Nou Famke is niet zomaar overleden. Haar pees is doorgesneden! En dat is gewoon moord!" ik knik. Ik loop naar Max zijn stal, ik heb geen zin om erover na te denken. "Hey" zegt anouk. "Hey" hoe gaat het met je?" vraagt ze. Ik begin te huilen. Anouk geeft mij een knuffel en Jesse en Mark komen erbij staan.
Ik ga max poetsen, ik wil er gewoon niet aan denken. Nu niet, nooit niet. Als ik klaar ben doe ik max zn hoofdstelletje om en ga hem longerenPov Mark
"Het is verschrikkelijk om te zien hoe in een keer het leven uit een jong meisje wordt gezogen!"
"Inderdaad" zegt Jesse.
"We moeten 2 dingen doen: als 1e ontdekken wie Famke heeft vermoord en we moeten een nieuw paard voor nicky zoeken, want met max alleen red ze het niet." jesse en ik knikken.
"Laten we beginnen met het nieuwe paard, dat andere laten we aan de politie over."
We gaan naar de kantine. Anouk heeft dr laptop mee genomen. We zoeken op marktplaats. We kunnen nog niks vinden. De 1 is te groot de andere te klein. Dan zien we een mooie pony, ze is valk en heeft 1 witte vlek op de rug, ze heet prinses en is 6 jaar oud. Ze moet nog veel leren. Ik bel mijnmoeder
Ma: heeyy mark wat is er?
Ik: ja we hebben een geschikte pony voor nicky gevonden
Ma: is die binnen de prijsklasse?
Ik: jazeker.
We maken een deal met de eigenaar. We halen hem morgen op.
*de volgende dag*
Ik wek Nicky om half 9 en zeg dat ze op moet schieten, half 10 moeten we in de auto zitten. Anouk en Jesse gaan ook mee.
Ik ren naar beneden, Nicky sloft achter mij aan. Ze eet wat en ik trek der mee naar de auto. Ik rijd naar Jesses huis waar anouk en jesse al zijn. Ze stappen in en daar gaan we. Een nieuw paardje voor Nicky ophalen
JE LEEST
Mijn Broer Is Beroemd
FanfictionNicky is het zusje van mark stuiver, Altijd als ze gewoon met hem buitenrijd ofzo zijn er altijd wel weer fans.