Pov Nicky
Ik weet niet wat we gaan doen maar ik ben zenuwachtig. Na 1,5 uur komen we aan bij een stal. "We gaan kijken voor een nieuwe pony voor jou." ik begin te huilen, maar dit keer niet van verdriet maar van geluk. Ik knuffel jesse anouk en Mark. We stappen uit. Mark praat met de man en spreekt af dat ik prinses mag proberen. Hij begeleidt mij naar de pony. Ik ben opslag verliefd op dr. Er staat nog een pony naast. Dat is een wat oudere vps genaamd ramira, daar heeft anouk belang bij. Ik norstel en zadel prinses op en loop met anouk en ramira mee naar buiten. Ik stijg op, wouw! Ik straal helemaal. Het is geweldig ik voel gewoon die klik! Na het rijden nemen we Ramira en Prinses mee.
Pov Anouk
Ik zit naast jesse achterin. Ik kruip wat dichter naar hem toe en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik val in slaap. Ik droom, huh ik zie iemand met een mes bij famke. Ik loop er naar toe, ik kan net zien wie het is. O MIJN GOD. Is het echt jonathan, de ex van nicky. Ze heeft me al veel over hem verteld. Het ging uit omdat hij Famke begon uit te schelden en te slaan enzo! Ik schrik wakker en jesse kijkt me verbaasd aan. "HET WAS JONATHAN!" Schreeuw ik "WAT HOE WEET JE DAT?" schreeuwt Nicky terug
" nou ik had een droom, en meestal kloppen die." zeg ik verlegen.
*Na 10 min*
We komen aan op stal en laden de paardjes uit. Ik zet Ramira in een stal, Jesse loopt met me mee. Als we bij de stal zijn en ramira er in staat zoent jesse me. Wouw dat voelt geweldig.Pov Nicky
Ik zet Prinses in de stal naast die van Famke, als Prinses er instaat zak ik in het hooi. Ik huil en Prinses gaat met haar lip over mijn hele hoofd waardoor ik moet lachen. Ik sta op en knuffel Prinses. Ik zoek mark op en samen met jesse en anouk gaan we naar huis. We zetten jesse en anouk bij anouk thuis af. Dan rijd mark door naar ons huis. Thuis maak ik snel mijn huiswerk voor morgen nog even en dan ga ik naarbed.
JE LEEST
Mijn Broer Is Beroemd
FanfictionNicky is het zusje van mark stuiver, Altijd als ze gewoon met hem buitenrijd ofzo zijn er altijd wel weer fans.