AYNI EV

21 5 2
                                    

Anılla kahvelerimiz bittikten sonra bana gitmeye karar verdik. Evet artık aynı evde yaşayacaktık. İnanamıyorum anıl ve ben aynı evde. Evden çıkarken arabamı almamıştım sahil evime çok yakındı. Anılın koluna girdim zar zor yürüyordu. Eve gidene kadar babasını sayıkladı herşeye rağmen onu çok seviyordu. Apartmana girerken "Gerçekten benimle olmak istiyor musun?" Dedi. "İstemesem şu an yanında olmam salak" dedim. Hafifte olsa bi tebessüm belirmişti yüzünde sonunda onu güldürebilmiştim ne mutlu bana. Eve girdik yatağıma götürdüm onu rahat uyuyabilmesi icin benim pijamalarımdan verdim komik görüneceğini bile bile giymişti her haliyle tatlıydı. "Sen uyu dinlen ben içerdeyim birşey olursa seslen" dedim. "Gitme" dedi "birlikte uyusak olmaz mı?" Dedi kıyamadım ona çok güzel bakıyordu. Yanına sığıştım sarıldık birbirimize öyle güzel öpüyordu ki öyle güzel kokumu içine çekiyordu ki o an hiç bitmesin istedim. Uyumuştu sonunda yanından sessizce kalkıp duşa girdim. Rahatlamıştım banyo yapmayı çok seviyordum. Üstümü giyip saçlarımı kuruttum ve tekrar yanına girdim onunla uyumak istiyordum onun kokusuyla uyanmak istiyorum yarım saat falan onu izledim ondan sonra uykuya dalmışım. Sabah alarm sesiyle değil Anılın günaydın öpücüğüyle uyanmıştım. Allahım hiç gitmesin istiyordum bugün okul yoktu bütün gün birlikte olacaktık daha ne isterim ki? Öpücüğümü aldıktan sonra kalktım banyoya ilerledim elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı hazırlamaya girişecektim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa doğru ilerledim Anıl benden önce davranıp kahvaltıyı hazırlamıştı. Kapıda durup dakikalarca onu izledim o kadar çok özeniyordu ki babası aklıma geldi bugün onun cenazesi vardı ama anıl unutmuş gibi davranıyordu. Beni görünce "hadi masaya uykucu" dedi. Masaya geçtim oda oturdu ve yemeye başladı sanki hiç bir şey olmamış gibi. "Anıl?"dedim. "Efendim bücür?" Diyerek cevap verdi sinir olmuştum ama hoşumada gitmişti tabi. "Cenaza ne olucak?" Dedim. "Gömerler ilgilenmiyorum Selen kahvaltına devam et." Dedi. Birşey demeden kahvaltıma devam ettim. Kahvaltımızı yaptıktan sonra masayı toplamak için ayağa kalktım "hiç bir şeye dokunma bugün bendensin" dedi. Hahah benimde işime geldi "Sen bilirsin diyerek kumandamı alıp koltuğa yayıldım. 10 dakika sonra Anıl yanıma geldi. Öpüyordu koklayarak öpüyordu. Sonra kafamı çevirerek gözlerine baktım. Dudaklarımız birleşti içimi ısıtıyordu. Dudaklarımı dudaklarından çekerek alnıma küçük bir buse kondurdu kulağıma "Artık benimsin sevgilim." Diye fısıldadı. İnanamıyorum ya Anıl bana sevgilim demişti düşünebiliyor musunuz sevgiliyiz? Benden daha mutlusu olamaz heralde. Boynumu öperken bende onun kulağına "Sende benimsin sevgilim." Diye fısıldadım. Sarıldık birbirimize "film izleyelim prenses?" Diye sordu. Olur anlamında kafa salladım. Başını göğsüme koydu film izlemeye başladık.

Selenden..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin