Ciara je obukla svoju čistu trenirku i neku majicu na dohvat ruke.Izašla je iz kuće kao tornado,već ju je čekala Lucia u svome autu.''Ajde,ulazi.'' rekla je Lucia,na što je Ciara samo ušla u auto.Ellistor je Ciari već bio dao kreditnu karticu za takozvane 'hitne slučajeve' i Ciara je čekala ovaj trenutak cijelo vrijeme,morala je i kupiti novi mobitel jer je imala iz 'prošlog stoljeća' mobitel.Lucia i Ciara su otišle u najveću trgovinu u NY.
Ciara's point of view.
Oke,ništa mi se nije sviđalo u toj trgovini,no željela sam izgledati drugačije pogotovo kada sam se promjenila.Ugledala sam jednu haljinu koja mi se svidjela na prvi pogled.Blago ružičasta.
''Ona tamo.'' rekla sam Luci-i,ona je naravno odmah otišla po nju i uzela ju,otišla sam do kabine za presvlačenje.Bila je kao napravljena samo za mene.Uzela sam ju odmah.I platila ju kao zlato hah.
Predvečer.
Naravno cijeli dan nam je prošao na kupovinu.Vratila sam se kući sa sto vrećica.Lucia mi je sve pomogla.Otišla sam se okupati...
Već je bilo 8 pm.Spremila sam se.U trenutku kada sam stavljala naušnice,Cobb je ušao u sobu.Ostao je bez teksta.
''Previše??'' pitala sam ga.Samo je odmahnuo glavom u znaku ne.
''Prekrasna si!I da,došli su nam gosti.''rekao je.''Hvala ti,u redu,doći ću odmah.'' rekla sam mu,i izašao je iz sobe.Obula sam štikle i izašla iz sobe.Dok sam silazila niz stube,svi su pogledi bili uprti u mene.Bilo mi je neugodno.Tata,Cobb,Marietta i dva njena sina su me gledali.Shvatila sam da jedan bio David,hah.Tata mi je prišao.
'' Ciara,ovo su David i John.Dečki ovo je moja kćer Ciara.'' upoznao nas je. ''Da,imali smo se čast upoznati,David i ja.Hoćemo li?'' otišli smo u kuhinju i sjeli za stol na kojem je bila postavljena večera.Sjeli smo za stol.Brzo smo pojeli.Cijelo smo vrijeme šutili pa nakon večere su otišli svi sa šampanjcem u dnevni.Ja sam ostala da pospremim stol.U kuhinju je došao David.Mrzila sam ga takvog umišljenog.
''Nisam znao da si se toliko promjenila.'' rekao je.
''Ne znaš ti ništa,idiote.''
''Sviđaš mi se.Ratoborna si i zgodna.'' odmjerio me
''Goni se,Davide.'' ljutito sam bacila krpu na kuhinju. ''Zovi me Dave.I bit ću tvoja noćna mora ostatak života jer će upravo naši roditelji objaviti zaruke.'' ''Briga me,dok god ti ne ulaziš u moju sobu i ne spavamo u istoj kući sve je ok.'' otišla sam u dnevni i sjela na fotelju.Kao što je i rekao idiot,objavili su zaruke,pravila sam se sretna.Tata je također rekao da će sada živjeti sa nama,nije mi to smetalo ali opet.Nisam ih voljela.John se jedini činio normalan,hah.Svi su išli pomoći im da se raspakiraju ali ostala sam ipak u dnevnom.Sjedila sam i pridružio mi se John.
'' slobodno?'' pitao je,a ja sam samo kimnula glavom.Sjeo je pored mene.
''Predivna si,Dave mi te nikad nije spominjao.'' rekao je,''hah,da,usput hvala haha''.
Razgovarali smo do jedno 2 ujutro.Čak je bio u sobi do moje.Bili smo napola pjani već kada je došao Dave.
''šta je ovo?'' rekao je Dave,''Idem ja spavat.'' rekla sam i pošla u sobu.''Noć'' rekli su obojica u isto vrijeme.Otišla sam u sobu i odmah zaspala čim sam legla u krevet.
Sutradan.
''Idem ja van.'' rekla sam i dojurila do vrata.''Neka ide i David sa tobom.'' predložila je Marietta. '' Ne hvala.'' rekla sam i izašla,naravno idiot je morao ići za mnom.''Okani me se.'' stala sam i rekla.Samo je ušao u taxi sa smiješkom a ja odmah nakon njega.Otišli smo do Starbucksa i uzeli si svatko po jedan.
'' zašto me mrziš? '' rekao je.
'' jer si umišljen. '' pogledala sam ga,'' ne,nisam! '' rekao je razočarano
'' mamina mazica,a buci buu '' izrugivala sam mu se sa zadovoljstvom,hah.Hodali smo prema parku.Zamislila sam se.Mislila sam o početku škole koja je za tjedan dana.David me prekinuo.'' jesi tu? '' rekao je i nasmijao se,''da,jesam haha'' rekla sam.
'' jel moguće da se žensko toliko zainati da neće da čuje za tebe iako te voli?Onako,da ne želi da te više ikad vidi,čuje,kamoli da priča sa tobom,iako želi da te zagrli?'' upitao je.
'' sine,moguće je da se uda za drugog iz inata.Žensko je to.'' pogledala sam ga.Sjeli smo na klupicu,nedalako su se igrala mala djeca.Izbio mi je smiješak na lice.Voljela sam djecu. ''voliš djecu?'' pogledao me,a ja sam samo kimnula glavom.''Što ako naši roditelji budu imali djecu?'' izustila sam,''ništa,to je na njima.Iako,to ne bih volio.Ni malo.'' rekao je i popio svoj Starbucks.Dijelili smo isto mišljenje.Bilo mi je ugodno u njegovom društvu,čak sam i zaboravila da je onakav kreten kakav jest.Počelo je kišiti.''Ma krasno.'' rekla sam i sišla sa klupice.Dave je skinuo jaknu i stavio je iznad nas.'Kao u filmovima' nasmijala sam se na tu pomisao.Trčali smo do kuće.Pokisli smo do kuće.Ništa nisam skoro vidjela od kiše.Išla sam preći ulicu,bili smo nasuprot naše kuće,kada me je jak stisak povukao natrag.Našla sam se tik uz Davida.Mogla sam osjetiti njegov dah na svojim usnama,osjetila sam njegove otkucaje srca.Gledao je u moje oči,pa malo u usne.Osjećala sam da sam pocrvenjela.Odtrčala sam u kuću.Otišla sam u sobu,gdje me čekalo ugodno iznenađenje,hah.
STAI LEGGENDO
Used.
Mistero / ThrillerNakon bolne smrti supruge vinski znalac Ellistor Cutter sa svoje dvoje djece u tinejdžerskim godinama stiže u Veliku Jabuku.Za 16-ogodišnju kćer Ciaru i njenog brata Cobba selidba jako utječe na ponašanje.Među novim izazovima koji očekuju Ciaru,njen...