(Ne)užitečná rada...?

17 4 2
                                    

Když se cítíte pod psa, přijde vám, že stojíte sami před celým světem. Chcete křičet, bušit, plakat a utéct od toho všeho. Ale kam můžete jít, když je svět proti vám?
Třeba i letící pták, který vykonává svou potřebu ve vzduchu a to, co zrovna vyloučil, přistane na ruce právě vám. To už pak vážně nevíte, co máte dělat.
Další špatná zpráva je, že vám to nikdo neporadí. Mohla bych to udělat já, ale nevím, jestli by to nějak pomohlo. Pokud chcete vědět, co to je, tak čtěte dál a pokud nechcete, tak...taky pokračujte ve čtení.
Když se cítím na nic já, zalezu do svého pokoje, sednu si na postel k radiátoru a snažím se z toho vybrečet. Nevím, jestli snažím se je správné slovo k vyjádření toho, proč brečím, ale věřím, že jste pochopili, co tím myslím.
V takových chvílích není nic lepšího než slzy, i když jsou slané. Mě vždycky pomůžou.
Asi jsem vám moc nepomohla, co? Je to známý a osvědčený lék proti bolesti, který užívá 10 z deseti náctiletých holek. Všechny říkají, že opravdu pomáhá.
Jestli nevěříte, zkuste to někdy. Je to vážně účinný lék...

No...kdo už tenhle ,,lék" zkusil?
Jsem ráda, že stále čtete mé příběhy, ale obávám se, že vás už nudí, i když doufám v opak :/ :D

Díky :) mám vás ráda :*

Helnovo38 <3

This is life!Kde žijí příběhy. Začni objevovat