Brýtro...Kolik z vás si dává palačinky k snídani? Myslím, že vás asi moc není, ale přece jen je to dost lákavé... Palačinky s banánkem, s nutellou a se šlehačkou...no řekněte mi, kdo by si nedal. A protože jsem zůstala doma sama, přišel čas na mé většinou špatně končící pokusy v kuchyni. Ne že bych neuměla vařit nebo péct, to ne, ale většinou to nekončí tak, jak jsem si představovala. Asi mám moc velkou fantazii. I přesto jsem se rozhodla, že udělám palačinky. Zkusím to.
Z ledničky jsem si vyndala mléko a malé vajíčko. Jelikož máme větší kuchyň, musím udělat několik malých kroků, abych se dostala k mému stanovišti. Jenže to bych nebyla já, kdyby jsem tu malou vzdálenost přešla v pořádku.
Vajíčko jsem chytla pevně do dlaně a zavřela za sebou lednici. Otočila jsem se a vydala jsem se na tu dlouhou cestu. Alespoň jsem se chtěla vydat. Při otáčení jsem zakopla nohou o nohu, ale nakonec jsem to ustála. Ovšem vajíčko to nepřežilo. Podívala jsem se na ruku, ze které právě vytékal žloutek a dopadal na podlahu. ,,To mi děláš naschvál, že jo?" řekla jsem s hlavou zvednutou k nebi. No spíš ke stropu.
Uklidila jsem ten nepořádek, z ledničky vyndala nové vajíčko a opatrně s ním šla až k míse již z části nalité mlékem. Vajíčko jsem si rozklepla vedle do hrnku...pro jistotu. Bez skořápky. Aspoň že tak. Vajíčko skončilo v mléku jako mouka, kterou jsem postupně přisypávala. Když už jsem byla s hustotou těsta spokojená, promíchala jsem ho a nechala chvilku uležet.
Mezitím jsem si připravila pánev, kterou jsem nahřála. Ještě jsem si vyndala olej a šla na to.
Ahoj, tak snad se tahle část líbila...za chvíli vydám pokračování. Hvězdičkujte, komentujte a čtěte dál.
Díky :)
Helnovo38 <3
ČTEŠ
This is life!
Novela JuvenilJednoduše řečeno: to co mě zrovna napadlo... Snad se bude líbit :)