Nervozně jsem seděla na kuchyňské lince a koukala na rozsvícenou obrazovku telefonu. Bylo půl deváté a Kiera tu ještě nebyla. Třeba na mě zapomněli, nebo si ze mě jen vystřelili.
Ne... Tomu nevěřím. Kiera je na to moc hodná. Tedy alespoň podle toho jak jí znám těch pár hodin já.
Navíc to vypadalo, jako že se se mnou opravdu ráda seznámila. Měli jsme společná témata, ukazovala mi, kde ve škole všechno najdu, říkala komu se mám vyhýbat a jací profesoři jsou úchylní a kteří naprosto nepříčetní.
Celou dobu jsme se smály. A dokonce my půjčila i některé její zápisky. Jasně, nemusí to znamenat, že jsme kamarádky a....
Cink. Cink cink.
Zvonek!
Nadšeně jsem seskočila z linky a vyběhla ke dveřím. Než jsem otevřela, rukama jsem si přejela nervozně přes tričko ve snaze se naposledy upravit. Bože, tohle není žádný rande Juli! Okřikla jsem sama sebe.
"Ahooooj! Promin za zpoždění!" Vyhrkla na mě Kiera, když kolem mě obalila svole mrňavé ručky.
"V pohodě."
"Super, máš všechno? Jo? Tak jdeme!" Vytáhla mě z vlastního domu, aniž by si vyslechla jedinou odpověď. Dereck seděl za volantem a lehce na mě mávl.
"Čau holka, sekne ti to. Promiň že jdeme pozdě, ale Kiera si nebyla schopná vybrat boty." Zasmál se, jak schytal lehký pohlavek. "Nemůžu za to, že mám prostě smysl pro módu! Ty červený se k tomu nehodily a ty žlutý? Fuj, vypadala bych jako hlen. Kdybys byl holka pochopíš to. Dá to velkou práci, aby jsme vypadali sexy."
"V tom má pravdu Derecku, to jí musím nechat."
Kiera se otočila a sladce se na mě usmála. "Děkuju."
"Holky musí držet při sobě. Ale já se spíš převlékám do tý doby, než se cítím dobře. Však víš, sexy můžeš vypadat v čemkoliv, ale cítit se tak? To už chce nějaký ten čas." V autě bylo pár vteřin ticho, které naštěstí porušil Dereck.
"Proč mi to zní najednou naprosto logicky? Asi tě začnu nenávidět Julie! Kluk nemá chápat ženský sračky."
"A já tě asi miluju, třeba mi dá konečně pokoj, když mi to bude trvat půl hodiny, než se oblíknu."
Tohle přesně se mi líbilo. Nenucená konverzace plná smíchu, láskyplných pohlavků a prostě... přátelství.
Cesta před kino netrvala vůbec dlouho. Bylo to maximálně patnáct minut od našeho domu, ale to taky mohlo být tím, že jel Dereck jako drak.
Cestou jsem viděla knihovnu, kavárnu a dokonce i koupaliště. No, není to tady takové jako v New Yorku, ale začíná se mi tu moc líbit. Žádný zbytečný ruch, lepší a čerstvější vzduch, skvělý lidi... Všechno co si teenager může přát.
"Hej copak?" Zeptal se mě Dereck, když jsme stáli před kinem a já se netvářila zrovna šťastně. Kiera nám všem šla pro lístky, tak jsme s Dereckem čekali venku sami.
"No, já jenom, že nikoho neznám. Co když.. však víš... Co když mě nebudou brát? Prostě mi příjde blbí, že jdu do kina s lidmi, které absolutně neznám... A pochybuju, že oni jsou z toho zrovna na větvi." On jen zakroutil hlavou a poplácal mě po rameni.
"Klid holka. Naši kámoši jsou skvělý, takže se nemáš čeho bát. Ty jsi taky skvělá, takže si budete rozumět. A podle toho co jsem slyšel z hovoru Kiery a Mellanie, tak se na tebe všichni těší a jsou zvědaví. Hlavu vzhůru a nasaď ten svůdnej úsměv, kterej máš." Prsty se mi snažil povytáhnout koutky a já se nemohla ubránit a doopravdy jsem se usmála.
"No vidíš. A jdeme na věc."
Čapl mě kolem ramen, dotáhl dovnitř a celou dobu se mě snažil nějak rozesmát. Jejich kamarády jsem poznala už z dálky. Byla to směsice všech typů lidí. Kluky co hrály fotbal, které jsem poznala podle jejich týmových bund. Holka extrémně sexy a holku roztomilou, která vypadala jako pilná studentka. Kluk který měl vlasy jako by ho zasáhl elektrický proud a pak Kiera. Všichni se smály, překřikovali se a hned jak nás uviděli začali na nás hlasitě volat.
"Heeej krasotinko! Tak to seš ty ta nová!"
"Ahoj brácho, co to vedeš za pěknou babu?"
"To je určitě ta Juli!"
"Derecku! Neschovávej si jí tam! My jí chceme taky poznat!"
"Ale já jako první!!!" Řvali přes sebe a odstrkávali se navzájem, aby k nám došli jako první. Začala jsem panikařit. Nesnáším být ve středu dění. Opravdu to není nic pro mě.
Dereck si musel všimnout že jsem znejistila a pevně mi zmáčkl rameno. "Nádech, výdech holka. Tyhle parchanty zvládneš levou zadní. Zkus si je představit v baletních sukýnkách. Mě to napoprvé pomohlo." Zašeptal mi do ucha.
To mi doopravdy pomohlo. Přemohl mě smích a hned jsem se cítila líp. "Uklidněte se kreténi. Ještě ji odeženete!" Odtáhnul se ode mě a pozdravil se se svými přáteli.
Náhle se mě ujala Kiera a se všemi mě seznámila. Mellanie byla ta roztomilá holka, co vypadala jako pilná studentka. Chovala se ke mě opravdu mile. Dokonce mi navrhla, že mě doučí všechno co budu potřebovat.
Sarah byla ta sexy. Nezdálo se, že by byla jedna z těch extrémně namyšlených holek, ba naopak. Pochválila mi kabelku a domlouvala se se mnou na dámský noci.
Buck a Fin byli bratři ve fotbalových bundách a ten s divnými vlasy se jmenoval Lenny. Pravděpodobně ten, kterého znala Kiera z tábora.
"Takže to jsou všichni... teda kromě mýho bráchy. Šel koupit popcorn. Hele, tamhle je." Ukázala na kluka, který se k nám blížil.
Bože. Na stupnici od jedné do deseti byl tak třicítka. Měl černé lehce delší vlasy, na vrcholku rozčepýřené. Oči stejné jako Kiera. Oříškově hnědé... Vlastně možná trochu zlatavé... Byl vysoký, měl široká ramena a... páni, byl prostě sexy.
"TOHLE je tvůj bratr?"
"Jop."
"Tak to se vůbec nemusíš bát, že bych s nim něco měla." Zasmála jsem se lehkovážně a pořád lehce zaraženě.
"Proč? Nelíbí se ti?" Divila se s povytaženým obočím. "O to nejde. Ale já, jsem úplně mimo jeho ligu. Někdo jako on, by o mě neopřel ani kolo..." Ztišili jsme se když přišel k nám a blísknul na mě jeho bělostnými zuby.
"Ahoj já jsem Brad. Ty musíš být Juli, rád tě poznávám." Podal mi ruku ve které nedržel popcorn a pevně mě stiskl. "NOTAK HOLLYWOODOVI, jdeme!" Křikl někdo z dálky.
"Hollywoodovi?"
Oba dva zakroutili hlavou. "No. Naše máma je posedlá Kierou Knightly a Bradem Pittem. Chtěla mě pojmenovat Angelina, ale táta jí to vymluvil, prý by to bylo celkem úchylný... No to je jedno. Pojďme na ten nechutnej film ať se můžu počurat strachy!"
Ahojk¨y!
Doufám, že se vám to líbí. Budu ráda, za jakoukoliv připomínku! :)
Díky LinDee :*
ČTEŠ
Tajnosti - Zakázaná Láska
ChickLitJak to dopadne, když se do sebe zamilují dva lidé, kteří to mají zakázané? Julie Stanfield, puberťačka z New Yorku, se seznámí s Kierou Raynolds a to jí změní celý život. Jsou to nejlepší kamarádky, které si svěřují veškerá tajemství, ale co se stan...