Meryem telefonu kapattığında hızlıca yanına yaklaştım.
" ne olmuş? "
Meryem bana durum vahim dercesine bakınca hafiften tırsmaya başlamıştım.
" zeynep ceren galiba gelemicek"
Neden der gibi kafamı saladığımda konuşmaya başladı.
"Ceren hasta olmuş ve şu an hastanedeymiş"
" ne ne ne olmuş nasıl Olmuş neden olmuş kimin için olmuş niçi..."
Elini ağzıma kapatan meryeme sinirle baktım o ise beni tınlamadan konuşmasına devam etti.
"Bana dedi ki siz beni beklemeyin ben gelemicem dedi. Sonrada telefonu suratıma kapattı. "
" bu imkansız onsuz o mezuniyet saçmalığına gitmeyeceğiz. Sen de böyle düşünüyormusun ajan mer?"
" sizinle aynı kanaateyim ajan zey"
"O zaman gazamız mübarek olsun"
Dedikten sonra hızlıca cerenin elbisesinin olduğu poşeti de alıp odadan ayrıldık...
&&&
"Zeynep, cereni arasana"
Fısıldayan meryeme fısıldayarak cevap verdim
" tamaaam"
Ardındanda ekledim
" biz niye fısıldıyoruz ki"
" of ya havayı bozdun he"
"Kolamı bu asiti kaçınca tadı mı gidiyor."
Meryem sen insan mısın bakışları atarken cereni aradım. Çalıyor çalıyor çalı... ve açtı
"Alo"
"Alo"
"Sen kimsin"
Dediğinde ekrana baktım acaba yanlış numarayı mı aramıştım. Yoo gayette doğruydu.
" ben bensem eee o zaman sen kimsin"
"Ben benim de sen kimsin"
"Sen sensen ben bensem eee onlar kim ki."
" zeyneeep zaten hastayım yorma beni"
"Eee ceren hanım neyiniz varmış"
"İdrar yollarım enfeksiyon kapmış"
Dediğinde bir kahkaha patlattım.
" ceren valla o kadar tuvalete gitmeye bu kadar dayandığına şükür et."
"Ooofff"
"Neyse konuya geliyorum oda numaran nedir"
" burayamı geliyorsunuz"
Dediginde sesindeki o kırgın ton gitmiş halinden hoşnut bir ses tonu gelmişti. Herhalde onu hastahanede bırakıp eğlence yapacağımızı düşünüyordu ama kitabın da başında dediğim gibi biz üç parça yappozduk diğerimiz olmazsa yarım kalırdık. Meryeme döndüm.
"Ajan mer ve ajan zey cır cır olmuş ve hastahanede mahsur kalmış arkadaşları ajan ceri kurtarmaya geldi. Bir muz aranıyor vakasından sonra işte takım yine bir arada...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER KIZ KAZANIR
RandomÖncelikle bu hikaye tamamen benim hayalimdir ama içindeki kişiler gerçektir Biz hayalleri büyük olan kızlardanız ama bir o kadarda imkansız gibi gözüken sürekli sıkıntıdan sıkıntıya koşanlarız biz kaybettiğini sanıp kazananlardanız biz neysek oyuz...