Capitolul 1

201 14 5
                                    

Rose

Am deschis ochii din cauza razelor deranjate ale soarelui care imi luminau chipul.Ma aflam intr-o incapere total alba,intinsa intr-un pat si acoperita cu o plapuma,de asemenea,alba.Mi se parea ceva ciudat la mine,dar mai ciudat era ca nu-mi aminteam ce s-a intamplat si cum am ajuns aici.Ce caut eu intr-un spital?

Pe usa a intrat un tip inalt, cu par castaniu si ochi caprui.Ii avea usor umflati,iar fata lui era rosie.

Ori mi-am pierdut memoria,ori habar n-am cine-i asta!

Dupa ce m-a vazut,a iesit,iar dupa cateva momente a revenit impreuna cu doctorul.Acesta m-a consultat,iar,din fericire,eram bine.

Dupa ce doctorul disparu din cadru,tipul se apropie de mine privindu-ma continuu.

-Rose..tu esti?

-Ăm..tu cine esti?

-Macar esti bine..spuse el parca soptit.

-De ce eviti sa-mi raspunzi la intrebare?

Ma uitam la el fara niciun pic de inteles.Nu intelegeam ce zice,era prea ciudat.

-Poti sa-mi explici si mie ce se intampla?l-am intrebat.

-Uite..sunt mult prea suparat sa-ti explic ceva acum!

-Cum sa nu... am zis.

A luat nervos o oglinda si mi-a intins-o.

M-am privit in ea si am tras un tipat scurt.In loc de acea Rose cu parul lung,saten si cu ochii caprui patrunzatori,vedeam o Rose blonda si cu ochi albastri.

-Cum s-a intamplat asta?am zis eu.

-Prea mult de povestit...

-Sunt mai draguta acum!zic admirandu-ma in oglinda.

-Nu-i chiar o veste asa buna,Rose..

-Ce vrei sa spui?Si totusi,tu de unde ma cunosti?

-Uite.. s-au schimbat foarte multe lucruri si..

-Si vreau sa stiu chiar acum ce s-a intamplat!l-am intrerupt eu.

-Spune-mi lucruri despre tine!zise el.

-Tu iti bati joc de mine?m-am enervat .

-Vrei sa stii ce s-a intamplat sau nu?

Am oftat nestiind de ce vrea sa fac asta,dar m-am supus.

-Sunt Rose-Marie Carter,am 18 ani,am terminat liceul si... de ce iti zic toate astea tie?Nici nu te cunosc!

-Doar continua!

-Ăm,bine...stau impreuna cu bunica mea care e singura mea familie fiindca parintii mei au murit cand eram mica,nu mai am frati si surori,imi place inotul...si cam atat.

-Te numesti Jane Howard si ai 20 de ani.

-Ă?Ce naiba zici acolo?

-Gandeste-te putin.. la bunica ta!

Am inchis ochii si m-am strofocat sa-mi aduc aminte.Cu greu,am reusit sa vad niste imagini si brusc totul s-a luminat.

Eu si bunica am fost la cimitir la parintii mei,iar cand ne-am intors,bunica a pierdut controlul volanului si am intrat intr-un copac.

Am deschis ochii si am dat din cap in semn ca mi-am adus aminte.

-Dupa accident,continua el,ai ajuns in coma.

-Si totusi de ce arat asa?

-In acelasi timp,Jane Howard,femeie in varsta de 20 de ani,s-a deghizat in fata politistilor care o acuzau de crima.Cu toate acestea pe cap,in graba ei de a scapa cumva,a fost calcata de o masina si ajunsa in coma,la fel ca tine.La scurt timp,Jane a murit.

In timp ce vorbea respiram greu si aveam impresia ca imi spune o poveste inventata,ceva care n-are cum sa existe.

-Si atunci s-a intamplat cel mai ciudat si imposibil lucru.Rose,tu traiesti!Dar esti in corpul lui Jane!Uite.. chiar nu stiu cum s-a intamplat si chiar e greu de crezut,dar se pare ca e posibil!

Am inceput sa rad ca o isterica si nu reuseam sa ma opresc.S-a apropiat de mine si m-a calmat.Priveam in gol si credeam ca visez.

-Si ce s-a intamplat cu corpul meu?l-am intrebat eu facandu-l sa tresara.

-Nu stiu..nu stiu unde e.

Am oftat dupa care l-am privit.

-Chiar trebuie sa cred asta?

-Nu ai de ales!

-Agh..ma vreau pe mine inapoi.Ăsta nu e corpul meu!E al ei!spun revoltata.

-Nu Rose!De acum ăsta e corpul tau!Asta e noua ta viata!

----

Boom!Ce avem noi aici?Chiar asa!Oficial primul capitol din "Drept altă persoană" e postat!O noua carte incepe si sper sa va placa!❤ Da.. am niste idei in cap si sper sa le dezvolt cat mai interesant posibil!Mersii pentru tot,pentru toate voturile si lecturile de la celelalte carti si va iubesc! ❤
Mda..stiu ca nu e prea lung capitolul,dar imi vin mie idei ♡.Astept orice sfat si parere!Va pup! ♡☆ Continuarea va aparea curand sper,doar ca acum a aparut a treia carte in peisaj si imi va fi mai greu.Scoala asta! Dar ce nu fac eu pentru voi? ♡ La media e Rose😍

Ne "citim" curand,dragilor! 😘😍

#Anto 💋

Drept altă persoanăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum