Rose
Razele soarelui m-au trezit instantaneu,iar cand m-am vazut,am realizat ca nu e vis,chiar am alt corp.Mi-era prea lene sa ma ridic din pat,asa ca am zis sa butonez telefonul.
**Trrrrrrr**
Cine naiba ma suna?E un numar,dar nu-l stiu.
-Alo?
-Rose,unde esti?
-Davis?Tu de unde ai numarul meu?
-Hai acasa sau vin dupa tine!
-O,lasa-ma in pace!
I-am inchis,iar apoi am continuat sa ma uit pe telefon.
Cum ma uitam,am gasit un articol:
"Jane Howard,tanara in varsta de 20 de ani,acuzata ca a impuscat,la coltul strazii,un om din cauza unor certuri financiare.Are parul roscat,ochi albastri si este inalta.Este de negasit!"
Frate,articolul ăsta e gen: daca o gasiti oferim recompensa?
Deci,stai sa inteleg!Ea era roscata inainte,si pentru a nu o prinde politia,s-a vopsit blonda schimbandu-si identitatea?Desteapta fata!Sau as spune defapt:ce desteapta sunt!
Am dat putin mai jos unde scria alt articol:
"Dupa cei trei ani de inchisoare pe care i-a facut Howard,politia nu a mai prins-o cand a mai infaptuit crime fiindca nu au gasit-o.Chiar ea,inainte sa intre la puscarie ,a marturisit ca toate aceste lucruri le face din cauza mamei sale,cu care nu se intelege."
Ce nostim!Deci,eu trebuie sa traiesc ascunsa!Dar totusi,daca asta e viata mea noua,as poata sa creez o noua Rose.Adica,si daca sunt defapt Jane blonda,eu tot Rose voi fi.
Trebuie sa fiu independenta!Si cand am zis asta,gandul mi-a sarit la bunica,iar lacrimile nu au ezitat sa apara.Mi-era foarte dor de ea!
Dupa ce m-am linistit,m-am imbracat rapid fiindca trebuia sa merg sa iau micul dejun care ni-l oferea hotelul.Mi-am luat niste blugi rupti negri,cu talie inalta si un tricou cu "Batman".
Am incuiat usa,iar pe cand sa cobor,am auzit o usa cum se deschide in spate.
-Neata!am auzit vocea tipului cu care m-am intalnit ieri.
-Buna!am salutat eu .
-Cat stai pe aici?ma intreba.
Ok,ma ia cam prin surprindere.Ce-i cu asta?
-Chiar habar n-am.Tu de cand esti aici?
-De vreo saptamana.
Ajunsi la restaurant,ne-am asezat la o masa si am inceput sa povestim.
-Deci tu esti?ma intreba.
-Sunt Rose-Marie Carter,dar poti sa-mi zici Rose.
-Lukas Anderson.Da,raspund la numele Luke.
Am zambit,iar apoi am strans mana prieteneste.
Dupa ce am mancat micul dejun,ne-am ridicat de la masa si am pornit spre camerele noastre.
-Apropo,tu cati ani ai?ma intreba.
-18,tu?
-20.
-Si..cum de stai intr-un hotel?
-Am venit la New York normal pentru niste afaceri,asa ca trebuia sa stau undeva,nu?
Ajunsi la etaj,am descuiat usa,insa vocea lui m-a facut sa-mi intorc capul.
-Vrei sa vii la mine sa luam cina diseara?Vor veni mai multi prieteni,asa ca ne putem cunoaste mai bine.
-Ar fi dragut!Voi veni!am zis fara sa mai ezit nimic.Poate chiar va fi distractiv.
-Pa,Rose!Te astept la 18:30.
Am afirmat,i-am facut cu mana,iar apoi am intrat in camera.
Mi-am luat telefonul si am vazut ca aveam 3 apeluri de la Davis,dar n-aveam de gand sa-l sun inapoi.
Am controbait printre haine si am gasit o rochie coral,foarte draguta,cu care sa ma imbrac cand merg la Luke.Aveam binenteles si niste pantofi asortati,iar gat aveam de gand sa-mi pun un colier argintiu care avea semnul infint pe el.
Dar pana sa plec,am hotarat sa ma plimb putin prin gradina hotelului,undeva unde sa nu ma vada Davis.
Era foarte frumoasa,iar atunci cand intrai simteai un miros imbietor de flori.
Nu stiu cum,dar gandul imi sari din nou la Davis.Nu-l cunosc,dar vad ca ii pasa de mine.Cu toate astea in gand,nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul.Deja era destul de tarziu.
Am urcat rapid si m-am imbracat cu rochia mea draguta.M-am parfumat,m-am dat cu un strat de luciu,putin tus si am fost gata.Mi-am pus colierul la gat,mi-am luat pantofii si o gentuta asortata de mana si am iesit pe usa.Am tras aer in piept si am batut la usa.Aceasta a fost deschisa repede de catre Luke ,imbracat intr-un costum negru si dragut,iar in spate avea o geaca de piele care si-o dadu jos,insemnand ca si el venise de undeva.
-Bine ai venit,Rose!
-Hei!am spus eu fluturand mana.Prietenii tai nu au venit?
-Ăm..din pacate nu mai ajung.
-Ok,atunci eu...mai bine plec!
-Stai,nu pleca!Intra,m-am chinuit sa fac masa asa ca te rog!imi spune el zambind.
-Ăh,am oftat.Bine!
Am pasit in camera lui Luke,iar el a inchis usa dupa mine.Ne-am asezat la masa si am inceput sa mancam din delicatese.Avea o camera draguta,insa acum era putin luminata,iar pe fundal era o muzica lenta,instrumentala.
-Si,mai vorbeste-mi despre tine!ma intreba.
-Apai,nu prea mai stiu ce sa zic!
-Mereu mai este ceva de zis!imi zambi.
-Pai,am cam zis ce era de zis!Si apropo,delicioasa mancare!
-Multumesc!
Dupa ce am am terminat,eram gata sa plec!
-Stai putin!Nu vrei sa mai facem ceva?
-Ăm,nu stiu..
-Eu stiu!zambi pervers.
M-am incruntat,in schimb acesta m-a prins de mana,tinuandu-ma strans,iar eu nu puteam sa mi-o misc.
M-a aruncat pe pat,iar eu am incremenit.Ma privea zambind pervers si era mai gata sa sara pe mine,insa eu l-am impins cu picioarele,reusind sa ma ridic si sa ma apropi de usa.
Am deschis usa,insa el s-a bagat in fata mea si a inchis-o.Mi-a lipit corpul de usa,privindu-ma cu mare atentie si simtitndu-i respiratia pe fata.Mainile imi erau la spate si nu reuseam sa le misc.S-a apropiat de mine si m-a sarutat animalic,vrand sa-si introduca limba in gura mea.Eu nu voiam sa il las,dar si-a asezat mana pe una din fesele mele si a strans puternic,astfel eu am icnit de durere,iar limba lui a patruns in gura mea.Nu voiam sa fac asta,asa ca mi-am eliberat mainile si l-am impins cu toata puterea,el cazand pe pat.
Am inceput sa strig dupa ajutor,insa el se apropiase din nou de mine,astupandu-mi gura cu mana.In aceeasi pozitie,m-a indreptat spre pat,eu miscandu-ma in toate partile.Dintr-o data,usa s-a deschis.
-Nu misca nimeni!am auzit glasul lui Davis care ne privea nervos,avand in mana pusca indreptata spre Lukas.
----
Heii Wattpad!Ce mai faceti?♡ Sper ca v-a placut si da,continuarea apare cat de curand.Va multumesc pentru tot si va iubesc! ❤
Astept orice sfat de la voi si scuze pentru eventualele greseli.Scuze ca n-am mai postat,sper ca v-a placut si ma voi stradui cat de repede sa postez capitolul urmator.❤La media e Luke. :)
Va pup,bye! ❤❤ #Anto 💋
CITEȘTI
Drept altă persoană
Novela Juvenil" -Ăsta nu e corpul meu!E al ei!spun revoltată. -Nu Rose,de acum ăsta e corpul tău! Asta e noua ta viață! "