Bölüm 5

170 9 0
                                    

''Merhaba ben Ağça. Sizinle dünkü karşılaşmamız hakkında konuşmak istiyorum. Yalnızsanız masanıza oturabilir miyim ?'' dedi saf kız.

''Hıı.Öyle mi ? Konuşulacak bir şey yok. Ben artık o eve yerleşeceğim. Kendinize kafa dinleyecek başka bir yer bulursanız iyi olur.'' dedi Ergin ve Ağça'yı dinlemeden lokantadan çıktı. 

Ağça da lokantadan çıkıp arkadaşının yanına gitmek için arabaya bindi. Ağça'nın arabası siyah renkte spor bir bayan arabasıydı. Siyah rengi çok sever Ağça o yüzden onun arabası tabi ki de siyah olacak. Araba sürerken pörtlek gözü düşünmeye başladı. Bir türlü anlam veremiyordu. Daha nasıl bir yaklaşım sergileyebilirdi ki konuşmak için en iyi böyle olurdu. Ama adam çok garipti. Bir türlü dinlemiyor beni diye düşündü. Tam o sıra da yeşil ışık yanmış ki korna sesi duymaya başladı. Bu olaylar Ağça'nın dalgın olmasına sebep oldu. Dünden beri dalıp gidiyordu. Neyse ki arkadaşının iş yerine geldi sonunda. Arkadaşına haber vermeden geldi. Zaten canı ne zaman isterse gelir. 

''Eyvah!! Asansör bozuk. 10. katı nasıl çıkacak şimdi?'' diye söylendi. Hemen arkadaşını aradı. ''Selen ofiste misin ? İş yerine geldim ama asansör bozuk çıkamadım yanına.'' dedi. ''Ofisteyim Ağça ama kimse yok mağlum asansör bozuk pek iş yok bugün. Bekle beni de bir yerlere gidip oturalım.'' dedi Selen. 

Ağça'nın arabasına binip cafeye gittiler. Ağça olanların hepsini Selen'e anlattı. Selen'in Ağça'nın öyle bir eve gittiğinden haberi yoktu. O eve ne kadar süre gittiğini sordu Ağça'ya. 2 senedir gittiğini söyledi Ağça. Selen ilk başta neden o eve gittiğini söylemediğine kızdı. Sonra da pörtlek göz hakkında da Ağça'yı dinlemediğine anlam veremediğini söyledi.Sonrada Selen'in evine gittiler. Selen yalnız yaşıyor. Ağça arada bir Selen'in yanında kalır.Selen psikologdur. Ağça da diş doktorudur. Selen de tıpkı Ağça gibi beyaz tenlidir. Boyu 1.70 yani Ağça'dan uzun. Çünkü Ağça'nın boyu 1.66 dır. İkisi de zayıftır. Her zaman yaptıkları gibi gece boyunca uyumayıp sabaha kadar film izlediler. 



HAYAL EVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin