Bölüm 4-Saf Kızın Ağzından

165 12 0
                                    

Saf kızın ağzından:
Bugün benim için en garip bir doğum günü oldu. Doğum günü kutlanmasını sevmiyorum  ve bunu etrafında beni tanıyan insanlar çok iyi bilir. En son ki doğum günü kutlamasından sonra bir daha doğum günü kutlamadım. Şöyle bir düşünüyorum da onun üzerinden 4 yıl geçmiş.
O eve gelen adam ne garip bir insandı. Kesin bildiğimiz zengin havalı ukala birisidir. Ben şimdi ne yapacağım ? O eve bir daha gidemeyecek miyim ? Ama o evde ne kadar çok hayallerim var benim. Ben o evi bir insanı özlüyor gibi özlerim. Kimsenin dinlemediği kadar dinledi beni. En iyisi ben yarın erkenden kalkıp o evi gözetleyim bakalım neler dönüyor.
Gece olanları düşünmekten uyuyamadığım için sabah erken kalkamadım. Önce alışverişimi yapıp öyle gideyim evi gözetlemeye. Her zamanki alışveriş yaptığım mağazaları gezdim ama bugün hiç bir şey beğenemedim. Alışverişten vazgeçip yemek için lokantaya geldim. Kalabalığın olmadığı yerler seçmeye her zaman dikkat ederim. Geldiğim lokanta şehir merkezinden uzakta terk edilmiş ormana yakın her yer ağaçlarla dolu olan bir yerde. Lokantanın yerini bilen sayılı kişiler olduğundan müşteriler ve çalışanlar her zaman bir dost gibi samimiyet içerisindedirler. Lokantanın sahibi Ender abiyi çok severim. Her geldiğimde çok sevdiğim tiramisu tatlısını bana ikram etmeden göndermez. Her zaman geldiğimde oturduğum masaya geçtim. Siparişi verip cam kenarından dışarıya bakmak için kafamı çevirdiğimde o pörtlek gözü görür gibi oldum. O değildir herhalde ben kafama çok taktığımdan onu görmüşümdür. Yoksa burda ne işi olabilir ki derken kapıya baktığımda içeri girenin o olduğundan emin oldum. Beni fark etmemesi için kafamı çevirdim. Umarım beni görmemiştir.

Pörtlek gözün ağzından:
Bu dünkü kız değil mi ? Ne işi var şimdi burada ? Burayı kimse bilmez ki. Ben biliyordum bunun benim başıma bela olacağını. Nerden de bıraktım o parayı ona. Şimdi gelir para ister kesin benden. Ben onu görmemiş gibi yapıp siparişimin gelmesini bekleyim. Masadan kalktı. Umarım buraya doğru gelmez. Off!! Nasıl kurtulacağım ben bu kızdan ? Benim masama doğru geliyor işte. Bakalım ne diyecek ?

HAYAL EVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin