Zayn ve daniel bir arada. Düşünmek bile korkunçtu. Daniel'dan elisa'ya döndüm. ''Yeni fotoğrafçınız!'' dediğinde zayn'le ikimiz şok içinde daniel'a döndük. Daniel yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı.
Kulağına yaklaştım ve ''Zayn'le ilgili tek kelime etme'' dediğimde cevabımı ''Tamam'' olarak aldığımda memnunca ayrıldım. Neşeli bir ses tonuyla - ne kadar neşeli çıkıcaksa artık-
''Maya nasıl?'' dediğimde suratı asılmıştı. ''Ayrıldık'' kesip attı ve çocuklarla tanışmaya başladı. A-ayrıldıysa- Tanrım! O-o zaman te-tekrar...Tanrım!! Va-vazgeçmediyse. Tamam saçmalama el.
vazgeçmiştir. Hem birşey olmuşturda ayrılmışlardır. Anlaşamamışlardır ondandır. Yoksa benim için neden ayrılsın ki...Hem benden vaz geçmişti ben zayn'i seçmitim. Neyse unut el.! Unut!
Belime dolanan elle kendime gelmiştim. ''Eskisinden daha güzelsin'' dediğinde zorla gülümsedim ''Teşekkürler'' dedim ve sandalye'ye oturduğumda oda yanıma oturmuştu.
Zayn dik dik bize bakarken aldırmamaya çalışmıştım. ''Siz tanışıyomusunuz?'' demişti hayretle elis gülümsedim ve ''Evet eski arkadaşım'' dedim ve gülümseyerek daniel'a döndüm.
''Eski en yakın ve en iyi arkadaş'' dedikten sonra devam etti. ''Onu ne olursa olsun Asla Bırakmıycak eski arkadaşıyım'' demişti ''Asla bırakmıycak'' derken zayn'e dönmüş ve üstüne basa basa söylemişti.
Zayn kaşlarını çatmıştı ve ellerini masanın üstünde yumruk yapmıştı. Sıkmaktan bembeyaz olmuştu elleri. Derin bir nefes aldıktan sonra şarabımdan büyük bir yudum alarak masaya koydum.
Konuşmalar arasından bir fısıltı duydum. '' Sürtüğe bak kimbilir çocukta bundandır. Başkalarının sırtından geçiniyodur....Adı üstünde sürtük.'' diye net bir şekilde duyduğumuz anda oraya döndük. Şu mor kafa söylemişti.
Zayn'in sevgilisi acınası kız. Çocukların bakışları aramızda gidip gelirken o sadece bakarken ben gülüyordum. Ve bunu zaynde daniel'da kıyametin gelişini simgelediğini biliyordu. Gülerek şarabımdan bir yudum alıp sırtımı dikleştirdim ve ona döndüm.
'' Pardon ama tatlım. Ben sen değilim. Üzgünüm ben senin aksine sevgilimin veya başka birinin sırtından geçinmem veya ünlü olmam. Bazen zayn'e acıyorum. Bence benden tavsiye dikkat et onu elinden almasınlar. Dışarıda bir sürü hayran var ve emin ol senden daha güzel ve çekiciler''
dediğimde şok olmuştu bense gülerek şarabımdan içmiş ve hızla ayağa kalkmıştım. Sandaleye'nin düşüşünden anladım. Parmağımı hızla kapıya doğrulttum ve ''Defol!'' diye bağırdım.
''NE!?''diye bağırmıştı kalkarak. ''Bak tatlım. Seni onların arasına attığımda emin ol öldürürler o yüzden. DEFOL!!!'' dediğimde zayn'e baktı. Gülerek '' O seni koruyamaz tatlım'' dediğimde çocuklar bana şokla bakıyordu. Zayn'se sakin ol demeye çalışıyordu. Hala yerinden kıpırdamadığı için
ben yanına gidip kolunu tutup kapıya götürdüm ve hızlıca dışarı attıktan sonra çığlıklar ve o kızın çığlığını duyduğumda kahkaha atıp üstümü ve saçımı düzelttim. Arkamı döndüğümde bana şokla ve korkar konumda bakanlarla karşılaştım.
''Sorun yok. Sadece arada bir böyle aradaki parazitleri atmak lazım diymi ama?'' dedim gülerek ve yerime geçmek için ilerlediğimde korku dolu gözleri gördüm. ''Benden mi korkuyorsunuz? İnanamıyorum. Çocuklar. Kızlar. Korkmanıza gerek yok ben size birşey yapmam zararsızım yani''
demiş ve yerime oturup şarabımı içmiştim. ''Kız iyi çıktı ama'' dediğinde josh'a döndüm. ''O baya güçlü ve genellikle bradford'da bad girl olarak anılıyor'' dediğinde daniel'la döndüm.
''Yeter bu kadar zaten o mor kafa yüzünden sinirim bozuldu. İyice insanı çileden çıkarma dan. Yoksa kendini yerin dibinde bulursun'' dediğimde ağzına fermuar çekti. ''Afferin benim oğluma'' dediğimde hepimiz gülmüştük.
''İlk defa o kızdan biri bizi kurtardı'' diyen sese döndüğümde niall'ın dediğini fark ettim. ''Niall merak etme hayranlar onu parçalara ayırmıştır. Parazitten kurtulundu'' dediğimde kıkırdadılar.
Paul'a döndüm bana kötü kötü bakıyordu. ''Üzgünüm ama koca adam onun ve zayn'in reklam için çıktığını herkes biliyor ve ayrıca çok belli ediyorsunuz. Tanrım! Zayn malik twitter'ında bri sürü Lm albümü reklamı yapıyor ve sonuçmu yine hayranları az'' dedim gülümseyerek.
''Ayrıca özentiler'' diye devam ettim. Yemeyimin son lokmasını ağzıma atarken. ''Yaptığın şey yinede kötüydü. Kızı hayranlara attın. Sen ne ara böyle oldun anlamıyorum biz seni düzeltmiştik.'' diyen elis'e döndüm. Gözlerimi devirip ayağa kalktım ve etrafımda dönüp
''Güzelim sen asla ve asla beni siyah ve kötü kız olmaktan alı koyamazsın...Imm sadece küfürlerimi azalttın o kadar. Ama emin ol bradford'a gittiğimizde bu olaydanda orda kurtulmayı planlıyorum sadece oraya özel'' diyip göz kırpmıştım.
Daniel ''Yandık'' dediğinde omuzuna vurmuştum. Kahkaha attı. Çocuklarla bir süre konuştuktan sonra herkes evlerine dağılmıştı. Eve daniel'la gitmiştim. Bişeyler içmek için
içeriye aldığımda ıslık çalmış ve şuan evi süzüyordu. ''Bu eve bayıldım. Nolan uyuyor diymi?'' dediğinde ''Evet ve teşekkürler ben dekore ettim'' dediğimde yanıma gelmişti.
''Biliyormusun mary seni çok özledim'' dedi ve bana sıkıca sarıldığında bende ona sıkıca sarılmıştım. ''Bende dan.'' dediğimde benden ayrılmıştı ama elleri belimdeydi. Beni kendine çekmişti.
Gözleri dudaklarımdayken sanki donmuştum. Hareket edemiyordum. Konuşamıyordum. O arada dudağımda bir sıcaklık hissetim. Daniel be-beni ö-öpüyordu. Yavaşça dudaklarımızı ayırdığımda. Anlını anlıma dayadı.
''Çok üzgünüm el. Çok üzgünüm''
''Peki şimdi ne olucaktı? O asla vaz geçmemişti fakat ellie her zaman zayn'i seçmişti. Peki şimdi kime gidicek? Sevenine mi? Sevdiğine mi?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensiz Asla
FanfictionTerk edilmiş bir kız. Hayatının aşkı onu ortada bırakıp gitmişti. Fakat çocuk bilmiyordu. Eğer kızın hamile olduğunu bilseydi onu asla ortada bırakmazdı. Kendini oğluna adamış bir kız. Kendini aşkına ve müziğine adamış bir oğlan. Peki bu hikaye na...