Elveda Sonsuzum ( Final)

624 37 5
                                    

O günden sonra yani beni öptüğü günden sonra onu bir daha görmedim. Evet. Yaklaşık bir aydır onu görmüyorum. 

Çocuklarla konuşsamda onu hatırladıkça canım yanıyordu. Nedeni ise...O-onun evleniceği ve şuan nişanlı olduğu gerçeğidir.

Şu bir ayda o kadar çok şey olmuştu ki. Liam ve dani ayrılmıştı ve liam başka biriyle çıkmaya başlamıştı. El ve ben daniyle hep konuşuyorduk.

Yaklaşık olarak bir hafta önce gözümün önünde güle oynaya o kadına evlenme teklifi etmişti. Bense acı acı gülümseyip eve gelmiştim.

O gün. O lanet olası günün sonunda bebeğimle doyasıya bir vakit geçirmiş ve onu annemde bırakıp eve geri dönmüştüm. Çocukluğumun geçtiği eve dönmüştüm.

Onunla anılarımızın olduğu eve. Şuan buz gibi suyun içinde.Küvetteydim. Gözümden her düşen damla bir anımıda alıp yok olurken tamamen küvete yatmıştım.

Gözlerimi suyun içinde kırpıştırıp açtığımda o anlar aklıma geldi. O lanet gün. Onunla olduğum binlerce mutlu anı ve sonrasında olan lanet olaylar.

Herkesi tek tek kaybedişim geldi gözümün önüne ve son olarak o gün. O kadına evlenme teklifi ettiği gün...

Bir Hafta Önce. O Gün;

''Sabahın köründe neden bizi bu deniz kenarına topladın ki ? Ne güzel uyuyordum!''  İsyan etmeye başlamıştı harry.

Cidden hepimizi bu saate çağırmıştı. Beni bile. Demek ki önemli bir şeydi. Perrie isyanlarımıza karşın ''Sakin olun çocuklar.'' dediğinde 

gözlerimi devirmiştim. Mor İnek! O arada zayn siyah skinny kotu,kısa kollu gri tişörtü ile karşımıza çıkmıştı. Sırıtışı büyürken bana döndüğü anda kaybolmuştu.

Hayır böyle yapıcaksa neden çağırdı! Ayrıca ben öpmemiştim onu! O beni öpmüştü! Ve bugünde harry'e aratmış ve çağırtmıştı! Kendi çağırmaya tenezzül etmemişti beyefendi!

Perrie'yi ağacın altına çektiğinde kafalarından aşağıya güller dökülmeye başlarken hafif hafif keman sesi duyuldu ve zayn dizi üzerine çöküp cebinden kırmızı ku-kutuyu çı-çıkarmıştı.

Do-doğru gö-görüyordum. O lanet bir yüzüktü! Beynimden vurulmuşçasına hareketsiz donmuş bir şekilde sadece izlerken eleanor'un ''Sakin Ol'' diyen sesini ve harry'nin beni düşmemem için tuttuğunu hissetim.

Ve o anda zayn'in sesi duyuldu. ''Perrie. Nerden başlıycağımı bilmiyorum ama şunu anladım. Sen doğru kişisin. Sen benim yaşlanmak istediğim kadınsın. Meleğim. Hayatım olurmusun? Benimle Evlenirmisin!?'' dediğinde

gözümde ki yaşlar teker teker süzülmeye başlarken hızla sildim ve perrie cevabını vermeden zayn'e ''Teşekkürler Malik! Bana En Doğrusunu Gösterdiğin İçin!'' demiş ve son olarakta ''Mutluluklar Perrie. Ona İyi Bak!'' Son sözüm bu olurken ordan ayrılmıştım.

Koşarak ordan ayrıldığımda kendimi nolan'ın yanında bulmuştum. Annem ve nolan sürülerce soru sorsada yanıtlamayıp nolan'a sıkıca sarılmış ve onu sevdiğimi söyledim.

Onunla akşama kadar vakit geçirdikten sonra son defa sıkıca sarılmış ve onun o bebeksi kokusunu içime çekmiştim. Kapıdan çıkarken tek mırıldandığım

''Seni hep sevicem meleğim. Beni. Anneni. Asla unutma. Ben hep yanında olucağım.'' dedim ve eskiden o hatıraların olduğu eve kendimi kapattım. 

Gözlerimden yaşlar akarken o vakit geçirdiğimiz odaya çıktım ve kendimi sakince yatağa bıraktım. Herşeyi unutmaya çalışarak gözlerimi sıkıca kapadım ve karanlıkta kayboldum.

Sensiz AslaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin