V her şeyi doruklarda yaşayan bir insan, aslında tüm Bangtan üyeleri böyle^^
Aile onun için çok değerli, biraz bu konuda hassas bir çocuk. Bu dünya da onun için ailesinden değerli hiçbir şey yoktur.
Kimle olursa olsun eğlenmeyi seviyor ve bolca arkadaşı var. Gittiği her ortamda arkadaş edinebilecek potansiyele sahip.
Onu kırmak çok basittir, duygusal bir çocuk ve anında kırılabilir. Ama genellikle böyle değil tabiki. Bu yönünü eğlenceli olarak kapatıyor.
Duygularını anında dışa vurur. Morali bozuksa, biri canını sıkmışsa veya birini kırdığını düşünüyorsa bunu anında anlayabilirsiniz.
Gerçekten çok yardımsever ve insanlara yararlı olmak için elinden geleni yapar.
Garip şeyler yapmayı seviyor, zaten garip olmasıyla ünlü bir çocuk -4D-
Rahat giyinmeyi seviyor, bu onun sürekli hareketli olmasından kaynaklanıyor olsa gerek ^^
Çocukları çok seviyor ve bir baba olsa saatlerce sadece çocuğuyla ilgilenebilir.
Ayrıca sakin gibi görünüyor ama sinirlenirse tam sinirlenir. Tabiki şu ana kadar ciddili sinirlendiğini hiç görmedim. Umarım görmeyiz, kimse onu bu derece sinirlendirmesin. Ama siniri anlıktır ve sonradan bunun kinini tutmaz hatta karşısındaki kişiyi kırdığını düşünüyorsa üzülür ve mutlaka gidip ondan özür diler.
Evet V böyle içli bir çocuk. O duygusal ona dikkat edin~