2016 MAMA

706 52 0
                                    

MAMA Asya'nın en önemli ödül törenlerinden biridir. Bir sanatçı/grup için Daesang alabilmek kadar önemlidir.

Bangtan hangi dallarda aday?

☃En iyi erkek grubu
☃En iyi dans performansı
☃Yılın şarkısı
☃Yılın Artisti
☃En iyi müzik video

Sizce de Bangtan zaten bunlarda en iyisi değil mi? O zaman hadi oy vermeye -.-

Peki nasıl oy verebiliriz?

2016mama.com 'a girerek twitter, facebook ve kakaotalk hesaplarınızla giriş yaparak oy verebilirsiniz. Ayrıca farklı e mail adresleri ile istediğiniz kadar hesap açıp, oy verebilirsiniz. Her hesaptan gün içinde bir oy verebilirsiniz.

Tüm kategoriler için illaki bir grup/sanatçıya oy vermezseniz oylama geçersiz olur. Her kategori için oy verdiğinizden emin olun. Ve en son 'Voting Complete' e tıklayın. Oylama işlemi tamamlandı.

Başka bir hesaptan giriş yapmak için ise mobilde en altta bilgisayarda en üstte 'Logout' tuşuna basın.

Birkaç ipucu;

1- Sosyal medya hesaplarınızdan giriş yaparken, şifrenizi girdikten sonra 'beni hatırla' veya 'şifremi kaydet' tuşuna basmayın böylece aynı anda birkaç twitter veya birkaç facebook hesabınızdan oy verebilirsiniz.

2- Eğer Türkiye'den çok oy giderse oylama yüzdesinde ülkemizin adını görebiliriz. (Sıkı çalışalım💪)

Eğer anlatımımdan anlamadıysanız, Bangtantr'nin hazırlamış olduğu resimli anlatımın linkini duvarımda bulabilirsiniz :))

(Lütfen MAMA için biraz daha duyarlı olalım, herkese ulaşmaya ve hergün en az üç hesaptan oy vermeyi unutmayalım)

Bangtan's ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin