Malesef ki Gerçekler

121 11 16
                                    

Neye göre konuşmalı giyinmeli yaşamalı bilemedim. Belki de sadece nefes almamalı diyeceğim ama bu bile yetmez . Ne dersiniz sonuç olarak seni bayan kadın kız yapan o organa sahipsen bitti. "Kusura bakma ama sende olmasaydın arkadaş alla alla seninde 'penisin' olsaydı bana mı sordun" diyecekler sanırım yakında. Gerçi bu bile yeterli olmayabiliyor değil mi ? Sapkın düşüncelere sahip insan görünümlüleri engellemeye. Düşünüyorum bunun nasıl savunacak bir tarafı olabir . Bunu yapan insan görünümlüler diyorum. Ne okumakla ne dinle herhangi bişeyle adam olunmuyor insan olunmuyor yetmiyor bunlar . Önce kalbi olmalı insanın bence. Sınırları olmalı durmaları gereken yerleri bilmeli bence insanlar yazık ki bilmiyoruz. Malesef kime güveneceğimizi de bilemiyoruz. Eee insan bu kavun değil ki koklayasın değil mi? Bak insan dedim dikkat ettin mi ? Keske önce bunu başarabilsek "insan olmak". Bir ülke düşünün haberleri her okudugunuzda izlediğinizde yıkım yaşıyorsunuz . Üzülüyor ağlıyorsunuz neden gulecek sevinecek bir tane haberimiz olmuyor .Düşünüyorum aklım almıyor . Kendime gelemiyorum ben belki sakin sakin calısır yemek yer eglenir gulerken birileri bi yerlerde ölüyor. Tamam dünyanın kanunu bu birileri doğar birileri ölür. Ama bu şekilde olmamalı biz herşeyden habersiz yaşamaya devam ederken birileri bir yerde birilerinin hayatına sebep olmamalı. Ahhh yeter artık kibar olalım insan olalım değil mi ? Sen niye olmadın annesi belirsiz . Sen niye bir merak uğruna küçük bir bebeğe çocuğa genç kıza kadına zarar verdin . Sen niye senin hiç bişeyin olan evet ama birilerinin evladı kızı karısı annesi olanlara dokun o... kabileli . Öyle acımazsız ki hayat üzülmek konuşmak vahlanmak dısında bişey yapamıyoruz lanet olsun ki . Farkındalık diyoruz tamam ama bunları yapan varlıklar bunu anlamayacak ki işlerine gelmeyecek böylesi çünkü.

Ben suçlu değilim sen değilsin o küçük bedenler değil . Benim saçım pembe iki makyaj yapıyorum . Arada değişiklik yapıp süsleniyorum , arada dısarıya çıkıyorum yani çok afedersin sana sormadım ama nefes alıp yaşıyorum diye beni seks objesi olarak göremez beni düşünemez bana dokunamazsın . Sen kim köpeksin .

Velhasıl kelam içimden daha nicesi gelen ama dillendirmeye dilimin varmadığı şeylerden şuncacığını paylaşıverdim . Ufacıkda olsa vaktini ayırıp bana sövmeden okuyan herkese saygılar sevgiler . Allah yardımcımız olsun değil mi ?

 Allah yardımcımız olsun değil mi ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İÇİM'İN BİR PARÇASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin