Ne desem ?

22 3 1
                                    

Bir aşk hikayesi anlatacağım bugün küçük kısa ama benden. Memlekete ,toprağa ,vatana duyulanından. Hani hem doğduğun hem doyduğun olanından. Bizlere aile fertlerimizden sonra ilk aşkımız olarak aşılanan.
" Kim bu vatan uğruna olmaz ki feda
Şüheda fışkıracak toprağı sıksan şüheda " ne de güzel söylemiş . Biz ki ataları geleceği için canını feda eden , uğruna kan dökülen bayrağını bırak indirmeyi başkaları gibi basit bir parçası olarak görmemeyi bir yasa bilen milletin evlatlarıyız . Düşün ki ta yıllar önce kadın erkek demeksizin savaşa giden bir millet . Ne trajik değil mi aslında ?
Kaç yıl önce sen kadınsın yapamazsın dememiş kimse Nene Hatun'a . Kimse sen çocuksun otur otuduğun yerde dememiş çanakkale ve nicesinde şehit olan ufacık canlara. Şimdi bize neler neler diyorlar . Kadın olarak çocuk olarak erkek olarak . Birilerine yaşından cinsiyetinden ötürü görev belirlemek ne kadar doğru ? Ee peki bundan yıllar önce omuz omuza iken . Birbirizi kimdir nedir necidir diye ayırmıyorsak . Şimdi niye ? Bu yüzyılda ileriye sarmamız gerekirken neden inatla geriye dönüyoruz ?
Ha buarada gelişmek derken tamamen batılaşmış dejenere olmış özenti bir toplum olmaktan bahsetmiyorum elbette . Örnek aldığımız şeylere dikkat etmeliyiz öyle değil mi? Bence beni anladınız hem de çok güzel . Kiminizin işine gelmedi , kiminizin içini sızlattı . Ama anladınız ve sizi bir paydada topladı . Çünkü ne düşünürseniz düşünün anladınız. Çok güzel topraklarımız var bizim görmeyi beceremediğimiz. Rahiyasıöyle güzel ki içinde acı tatlı tuzlu ekşi ne ararsan var. Herkesten bir parça anlayacağınız.
Kaçtığımız ama onsuz yine de yapamadığımız şeyler gibi. Aşk gibi!
O zaman neden unutuyoruz . Aşkta korkak olunmaz . Korkak olursak kaybederiz . Hiç olmadığın kadar cesur olmalısın severken. Ne farkeder ki sevdğin canlı yada cansız insan yada toprak olmuş. Asıl marifet sevmeyi bilmekte hakkını vermekte değil midir zaten ? Bence biz ya sevmeyi bilmiyoruz, ya eksik biliyoruz yada eski tozlu sayfalarda kaldı gerçekten sevmeler.
Ee devamlı söylüyoruz ama o güzelim cümleyi "Bayrağı bayrak yapan üstündeki kandır, toprak eğer uğrunda ölen varsa vatandır" madem hakkını veremiyoruz , neden o zaman bu hariçten gazeller. Şimdi demiyorum toplaşıp ölelim öldürelim . Elbette bu demek değil . Her anlamda eğriyi doğruyu ayırmayı bilmekte haktır. Bu bir imtihansa aşkta verebilmeliyiz .Atalarımızın hakkına !
Neyse işte böyle bir varmış bir yokmuş , hep varmış hiç yokmuş olmayalım . Hikaye kalmayalım . Seviyorsak hakkınıda verelim istiyorum sadece .

Bende bu deli damar oldukça sizi ufaktan rahatsız etmeye devam edeceğim. Sürçü lisan ettiysem affola . Saygılar

Zaman kırsın dizginini sende biraz gül ;)

İÇİM'İN BİR PARÇASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin