Odaya girdiğimi anlayan devrim
"Ne istiyosun deva 'diyince arkasından sarıldım o mutlu olmayı hakediyordu ve benim alttan almam lazımdı.
Kollarımı belinden çözüp ilerliyecekken kolundan tutarak kendime çevirdim biliyorum utanıcaktım ama o gülmeliydi ellerimi boynuna dolayarak dudağına küçük bir öpücük kondurup geri çekildim. Yüzünde küçük bi tebbessüm oluşunca"Hep böyle gül olurmu 'diyerek yanağından öperek aşağı inecekken elimden tuttu gözlerim gözlerini bulduğunda bana çok mutlu bakıyordu sanki yıllardır sevdiğine kavuştu ama hala uzak gibi elimi devrimin elinden alarak devrime sarıldım
"Noldu hadi anlat bana hem ben senin karınım.
yavaşca benden ayrılarak
"Değilsin işte deva karım değilsin.
"O nedemek öyle ya resmi ve dini karınım ben senin.
"Bak deva anlamıyosun .
"Anlat da anlayım o zaman devrim.
"Aşiret çocuk istiyor aksi takdirde üstüne kuma gelicek.
Susmuştum çünki diyecek hiçbirşeyim yoktu düşüncelerle devrimin yanından kalkarak mutfağa girdim.
"Herkez çıksın. Hatice abla hariç'diye emir verince herkes dışarı çıktı.
"Abla iznin olursa bugünlük yemekler benden olsun sizde temizliği bitirirsiniz 'diyerek hatice ablanında onayıyla mutfakta yemek yapmaya başladım. Kafamdaki devrimin söylediği sözleri unutmam lazımdı bütün yemekler bitmişti ben de bitmiştim. Önlüğü çıkarıp yerine astım.
"Telefonun çalıyor hanımım'diye gelen sümbül den telefonumu alıp odama çıktım. Telefonda duyduklarımla direk dar kot pantolon,sporcu atleti ve üstüne gömleğimi giyerek aşağı indim hava kararmak üzereydi herkes avluya toplanmıştı spor ayakkabılarımı giyerken
"Hatice abla bana hemen 4 ekmek arası yaparmısın.'diyince hemen mutfağa ilerledi Devrim evde yoktu.
"Nereye böyle kızım 'diyen cemşit babama
"Baba doğum varmış yaralı hastaneye gitmem lazım'diyince beni anlayışla karşıladı. Hatice abladan ekmekleri,ayakkabılıktan çantalarımı ve önlüğümü alarak arabama koştum. Arabayı çalıştırıp doğuma giderken bir yandan da ekmeklerimi yiyordum. Hastaneye geldiğinde beni karşılayan hemşirelere çantamla arabanın anahtarını verip ameliyat odasına koşarak gittim.
Ameliyat girdiğimde kadın çok kan kaybetmişti uzun süren bir ameliyatın ardından anne de çocukta sağlam kurtulmuştu. Kadının durumu iyiye gidince normal bi odaya aldırdık saat gecenin 01:00 'dı 6 saattir hastanedeydim ama yapcak bişey yoktu hastayı kontrole giderken hastaya kan veren kişinin adının sinan olduğunu öğrendim. kantine inip sert bi kahve alarak odama çıktım. Sabah kalktığım da boynumun tutulduğunu hisettim bir kaç hareketten sonra boynumun ağrısını az da olsa hafifletmiştim. Hastanın son kontrollerini yapıp arabama yöneldim kısa bir yolculuğun ardından konağa gelmiştim. Büyük kapıdan öcü gibi içeri geçip kapıyı çaldım.
Kapıyı açan hatice ablaydı.Gözleri ateş saçan girişte beni karşılayan kocam devrimdi.
"Nerdesin deva'diye kükremişti devrim, çünki sinan konağa gelmişti.
yavaş adımlarla devrimin bulunduğu yöne ilerleyip etraftaki selma anne,cemşit baba,devran abi ,zenan ve devanın da bilmediği ama gördüğü kişi sinan herkes onları izliyordu.
Devrimin boynuna kollarımı dolayıp etraftakilere aldırmadan yanağından öptüm
"Devrim hayatım çok yorgunum hem senin de işlerin vardı'diyince sustu. Aslında yüzündeki kızgınlık gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTAMADIM(Bir Töre Klasiği)
Romance'Allahım'ın gerizekalısı dikat etsene 'ya kızım asıl sen önüne bak........