Rozdział I

27 3 0
                                    

"Dziewczyna o nieprzyzwoitym zachowaniu, która skrywa dwie twarze w jednym ciele. Mira, spokojna, delikatna i uprzejma, ale jej druga twarz, po zmutowaniu objęła kompletnej zmianie. Została mordercą."

- Mira ? - Usłyszałam czyiś, znajomy głos.

- Nie, święty Mikołaj. - Odpowiedziałam oburzona.
- Daj spokój. Wiesz, że to poważna sprawa. Znowu zamordowałaś człowieka!
- Wiem! - Krzyknęłam. - Ale mówię Ci, ja nad tym nie panuję!
- A po cholerę jadłaś tego kwiata?!
- Wiesz, że inaczej bym nie przeżyła...
- Tak, wiem... - Powiedział Nick. Nick, ideał faceta! Miał głębokie, błękitne oczy, jakby posypane kryształkami diamentów... Był dobrze zbudowany. Blond włosy, zawsze ułożone na żel, albo gumę.
- Musimy uciekać! - Krzyknął.
- A no tak, racja.
Biegliśmy przez ulicę Street. Byłam wykończona. Nick złapał mnie za rękę i razem biegliśmy, a helikoptery, latające nad naszymi głowami były coraz bliżej nas.
- W krzaki! - Nick pociągnął mnie za rękę w gęste chaszcze, i objął mnie w talii. Byłam szczęśliwa, chociaż cały czas ocieram się o śmierć. Kiedy samoloty oraz inne maszyny latające ucichły, wyszliśmy zza krzaków. Rozglądaliśmy się za bezpiecznym miejscem do przenocowania. Dom mi rozwalili, ahh trudno być takim jakby "innym", wszyscy się na mnie patrzą, bo kiedy jestem spokojną Mirą, mam jasne blond włosy, elegancko ułożone, a kiedy wciela się we mnie druga Mira, mam ognisto rude, poszarpane włosy.
- Powiedz mi, czemu Cię jeszcze nie zostawiłem na pastwę losu ? - Zapytał Nick i szarmancko się uśmiechnął.
- Bo jesteśmy przyjaciółmi ? - Oboje się zaczęliśmy śmiać. Miał cudowną barwę głosu.
Dotarliśmy do ulicy Green House, gdzie mieszkał mój brat. Nick poczekał aż ktoś mi otworzy drzwi.

- Hej! - Krzyknął Dave. - Co tu robisz ?
- Nie ma czasu do stracenia, mogę u Ciebie przenocować tak z trzy dni ?
- Jasne! Wchodź bo zmokniesz.
Dzięki i tak już byłam wystarczająco mokra. Padał obfity deszcz.
- Pa i dzięki Nick! - Wysłałam całusa w stronę Nicka, a on się uśmiechnął i pobiegł znikając we mgle...

I co, jak wam się podoba nowa powieść ? ^^ Będzie to thiller (?) Ale też nie do końca ;* Polecam książki Pajv2003

Do zobaczenia ;D


Natchnienie (ZAWIESZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz