Capitolul 2

84 15 6
                                    

Key Hey! Stiu ca am zis ca pun următorul capitol la 5 stelute si 3comentari dar pe cine pacalesc cu chestia asta.E doar primul capitol.
Ok,sper sa va placa si .......atât.....lectură plăcută.

Seara începuse astfel

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Seara începuse astfel.
Perspectiva Kai:
Așa.....ce bine ca a convinso pe Tiffani sa iasă la întâlnire.Ok ,abia aștept sa ajungem la restaurant.Probabil CL ma dă la toți draci ca i-am închis telefonul in nas si nu i-am răspuns la ultima întrebare ,aceea fiind ,, cum sunt perechile" . Abia aștept sa vorbesc cu Tiffani,sa ne cunoaștem ,sper ca CL nu i-a zis multe lucruri despre mine...... .
Sf perspectivei .

(Gândurile lui CL )
O doamne ! Sper sa nu regret ca am ieșit in seara asta cu ei. Sper sa merite. Ok dar nici nu puteam sa risc sa ma strige toată lumea......nici nu mai vreau sa rostesc sau sa îmi amintesc acel cuvânt.
(Sf gândurilor)

Ok ,am ajuns si ....si.....Acum mi-am adus aminte ca nu stiu cum sunt perechile . Cu cine o sa stau ,adica lângă cine....., oare lângă băiatul ala drăguț sau langa Kai....care ....nu pot sa zic ca el nu e drăguț dar mia făcut o impresie cam proasta la prima vedere. Atunci când am mers la salon si ne-am întâlnit cu el.....mai știți? Sigur ca mai știți ca doar nu a trecut așa de mult timp . :)))).

Ok,am ajuns la o masa...dar....era o mica problema .... Era o masa pentru 2. nu pentru 4. Ok.....,eu stau cu....cu.....cu.....Kai......si. CL cu băiatul acela. Eu aveam o priveliște foarte tare,eram chear cu fata către CL si băiatul acela. Si el era cu fata către mine.
Mam uitat la el si intr-un moment întoarce si el capul către mine ,eu înroșesc si las capul in jos.
Kai.....îmi vede reactia si incepe sa imi povesteasca lucruri despre el.... Si îmi spunea .....
Kai: Tiffani, sa ști ca daca CL ți-a spus lucruri urate despre mine ,nu e adevarat.....adică e dar eu pentru tine as putea sa ma schimb.(Adică pe cine păcălesc nu ma schimb pentru nimeni-gandeste el)
Eu: Nu stiu ce sa mai zic....mai lăsat fara cuvinte.... Adică ,daca te interesează , CL nu mai spus nimic despre tine.

Si am început sa radem amândoi.

Ei bine la masa noastră părea sa meargă totul bine ,momentan.
Dar la CL si la băiatul acela nu prea.Nu vorbeau nu râdeau ,stăteau si admirau imprejurimea.(împrejurimea -cică la mine.)
Băiatul acela...... are ceva......nu stiu ce .....dar are acel ceva.....e.....e.......e .....dragut.
-Nu, Tiffani.....ce vorbești acolo,ai înnebunit. Nu ești tu,ce se întâmpla cu tine.
•Cine ești tu sa îmi spui asta.
-Conștiința ta,bleago.Te cunosc mai bine ca oricine.Si asta nu ești tu.Tu nu ai avut niciodată un iubit.Si cat de bleaga poți fi sa crezi ca bunaciunea aia de băiat drăguț cu farmecul lui de ,,bead boy" se poate uita la tine.
•Bleaga ești tu.....si ai dreptate dar speranță moare ultima.
-Îți dai seama ca te-ai facut bleaga.Suntem una si aceeași persoana,Tiffani.

Noroc ca Kai era la baie si nu a văzut/auzit cum vorbesc singura.Ar fi zis ca sunt nebuna.

Seara era pe gata.Am plecat acasă.Băieți ne-au dus pana in fata ușii. Si am aflat cum îl cheamă pe baiatul ala cu care ,conștiința mea crede ca nu am nici o șansă.Numele lui este Taemin. Așa de drăguț...... :))
CL: Tiffani ,îmi pare foarte rău daca ți-am stricat seara. Sorry....deci te rog iarta-ma
Eu:CL,stai liniștită ,nu ai stricat nimic.Totul a fost ok.Nu sunt supărata.
CL: Vorbesti Serios?
Eu: Vorbesc cat se poate de serios.
Si app. Voi nu ați vb nimic?
CL:Nu! Dar in schimb am stat și ne-am plictisit.
Eu:Da...,nașpa.! La mn Kai nu a tăcut nici macat un minut.Dar ...Băiatul ala Taemin....e drăguț...... Are acel ceva....nu stiu..... . De cand lam văzut in fata uși ,mereu când imi inchipui chipul lui începe să-mi bata inima tare si mi se fac fluturi in stomac.....
CL:Aaaaaaaaaa......!!!!
Eu:Mai încet, avem si vecini,adica am.Dc țipi?
CL:Tiffani....nu pot sa cred?
Eu: Ce ,ce e?i
CL:Tiffani tu chear nu îți dai seama ...?
Eu: Ce e ? Zii odată!
CL: Tiffani....te-ai îndrăgostit.Nu se poate ,prima ta dragoste.Adică primul băiat care ți-a ,,furat" inima.
Eu: ... Nu....nu se poate.....Eu nu am mai fost indragostita. Tu de unde ți-ai dat seama ca sunt îndrăgostita?
CL: Draga mea,ceea ce ai spus tu ,ca atunci cand te gândești la e îți bate inima tare si ti se fac fluturi in stomac.Astea sunt semnele.
Eu: ...(inrosinduma)
CL: Gata,deci cu gestul făcut acuma te-ai dat de gol.E clar! Îți place Taemin.
Eu:Ba nu!
CL: Ba da!
Eu: Ba nu, eu nu pot sa ma îndrăgostesc ,nu am cum ,nu se poate.....
CL: Ba da,poți si tocmai ai facuto . A venit timpul si la tine. Nu ai de unde sa ști ,poate ca si te place....(alergand spre bucatarie ,ca poate îmi si da una peste bot :)). )
Eu: CL! Ai înnebunit ,cum poți zice așa ceva.Cum....nu ai minte? Cum poate sa se uite un băiat așa de drăguț ca el ,la o fata ca mine.?
CL: GATA! Nu mai suport.Nu te mai jigni.Ești foarte frumoasa si acum daca nu ar fi seara târziu ar trebui sa fie o coada de băieți la ușă ta.Dar uite,nu sunt.Pentru ca tu acum nu mai ai inima.Pentru ca este la acel băiat care îți aace inima sa bata doar când îi auzi numele.Acum ai ochi doar pentru un băiat.
Eu: Auzi....nu vrei sa încheiem subiectul asta?
CL: Nu pana nu recunoști ca îți place Taemin!
Eu:Bine ,recunosc îmi place Taemin! Sunt moarta după el....are aerul ala de ,,bead boy" .
CL:Woow. Am zis sa recunoști ca iti place Taemin, nu sa zici si ce gandesti.(zice le un ton de ironie.)
Eu: Ok,acum am recunoscut....Acum putem sa mergem la somn ca nu mai pot.Sau cumva vrei sa dorm in picioare. !?
CL:Ok mergem la somnic ..dar îmi promiți ca mâine o sa vb despre asta ...
Eu:Nu promit nimic,pt ca nu pot zice nimic doar ca sunt ,,moarta" dupa el si atât , pentru ca nici nu il cunosc.
CL:Vb dimineața despre asta.
Eu:Ok.

Dimineața!
Ora 13:00

(CL)

Buna Dimi.Adică Buna ziua.
A stai Tiff inca doarme.
O doamne nu pot sa cred.Ii place Taemin. Dar ....sunt asa fericita pentru ea ca sa indragostit ,ce frumos ar fi ca si el sa fie indragostit de ea. Stai cred ca pot afla...
O să-l sin pe Kai.....
Începutul conversatiei.
CL: Buna! Ce faci?
K: Ooo,buna.Ma surprinde telefonul tau.Bine tu?
CL:Bine.
K: I-a plăcut lui Tiffani aseară?
CL:Da,dar îți zic ceva dar jura le ce ai tu mai scump ca nu spui la nimeni ca daca o sa aflu ca ai spus cuiva . Chestia cu ,,pufosel" o sa se întoarcă in potriva ta.
K:Gata,gata.Am înțeles,ce e?
CL:Lui Tiffani îi place de Taemin.
K:Wow.....nush cum sa îți spun dar.........

VA URMA.....

SPER CA VA PLACUT SI CONTINUAREA VA APAREA .... DUPA VOI.ADICA DACA VOUA O SA VA PLACA VAS RUGA SA IMI SCRIETI IN COMENTARIU.
Va iubesc si va pwpacesc.

Key Bay My Friends

O Viata ComplicatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum