Dar eu........eu simt mult mai mult pentru tine.....eu simt ca tu ești persoana care ar putea sa ma modeleze ca plastilina ,exact cum vrea . Eu simt ca tu ești totul pentru mine.Simt ca daca nu ma gândesc la tine,daca nu te vad,daca nu te aud mor.Simț ca ma prăbușesc.Chear daca nu ne-am văzut doar de doua ori...eu asta simt....Tiffani....pana in momentul de fata eu nu am crezut in dragoste la prima vedere.Pana când te-am întâlnit.Tu nici nu ști cat m-am rugat de Kai sa iesim.Vroiam sa te vad,sa te aud si acum sa te simt.(spune el luând o de mana.)
Eu: .....
T: Hai Tiffani ,nu ma mai privi așa...cu fata asta de inofensiva...spunemi ceva!
Eu:.... Taemin, nu....nu mai stiu ce sa spun....mai lăsat complet fara cuvinte....... . Eu sunt genul de fata mai timida care nu prea vorbește cu lumea.In special cu baieti.Dar pentru tine a fost o excepție.Pentru ca .....nu plac.....îmi place de tine,sunt îndrăgostita de tine.....si chear ma bucur ca ne-am spus ce simțim unul pt altul.
T:(se uita in jos la mâinile noastre care erau unite)Ne uitam in ochii unui altuia si când deodata vine CL si cu Kai.....
CL: Ce fac porumbeii??
Eu:CLLL,nu supune asta!
T: Da I-N-C-A nu este nimic intre noi.
CL:Ok,atunci reformulez. Ce faceți?
Eu:Bine,vorbeam.Voi?
CL:Bine,va priveam din depărtare.
Eu: ....
T:Da? Si suntem drăguți din depărtare?(apărândui un zâmbet in coltul guri)
CL:Nici nu va închipuiți.Si ziceați ca nu este nimic intre voi?
Eu,T: Da , nu este nimic intre noi!
CL,K: Atunci dc va țineți de mana?!
Eu:...........
T:Ups....am omis cv......da pai ......de fapt dc sa va dam noi vouă explicați? Si nu e nimic intre noi,doar ne-am spus ceva unui altuia si eu am simțit nevoia sa fac asta.
CL,K:Aha........ .
Ok ,acum ne îndreptam spre casa si ca sa vezi era lumina la mine acasă. Cred ca au venit părinți mei din ...ori unde ar fi fost. Eu si cu Taemin am mers de mana pana in fata casei mele...
Si când a plecat,adică inainde de a pleca mia lăsat un sărut dulce pe frunte lângă in călduros ,,Noapte Buna" .
Intru in casa si deodata zboară pe sus confeti.
Mama:Surpriza..
Tata:Am venit acasă!
Eu:Dar nu credeți ca trebuia sa stingeți becul ,ca sa nu îmi dau sema?
Mama:mda...ai dreptate.Oricum. nu o sa stam prea mult pe aici asa ca.....
Eu:Așa ca ce,mama? așa ca ce? M-am saturat sa stau singura ,m-am saturat. Sunteți tot timpul plecați .Nici macar de majoratul meu nu ați fost. Nici macar atunci.Mi-ați spus ,,La multi ani!" prin telefon.
Știți ceva !?..
Tata:Scumpo stai....
Eu:Nu tata ,nu mai stau......nu mai pot sa mai țin in mine si sa ma prefac ca totul e bine când vb cu voi. Si știți ceva .....nu ma mai interesează nimic,puteți pleca ,când vreți ,unde vrei ca nu ma mai interesează.O sa o rog pe CL ,daca pot sa ma mut la ea. Ea este noua mea familie.
Plec plângând sus în camera mea.
CITEȘTI
O Viata Complicată
RandomIn aceasta carte este vorba despre . .. ... .... .... ..... ...... ....... ........ E lasa Aflați voi singuri.... Va pwp .... :* :* :* ♥♥