Peste o luna. Tot la CL sunt.Se pare ca tata inca este suparat .
Dimineata*Tiffani. Eu *
Ma trezesc singura. Asa ca incep sa il scrig pe Temin
Eu: Taeeeeminnnnnn, Taemin, Taemin.......
T: Nu mai tipa, nu ma fura nimeni sunt la dus....
Eu: Aha , ok....
T: Dute jos la bucatarie....
Eu: OK.....
Fac cum mi-a spus ...cobor jos la bucatarie.......Acolo era si CL.
Eu: Neatza.....si tie ti-a spus Key sa cobori la bucatarie?
CL: Da,m-am rezit singura si am inceput sa il sctrig si mi-a zis ca e la dus si sa cobor la bucatarie.
Eu: Si mie m-i s-a intamplat la fel.
Dar cine a pregatit masa asta?
CL: Nu stiu,probabil ca ei!Intr-o fractiune de secunda ei au aparut jos la bucatarie in spatele nostru.
T,K: Noi am fost!
CL, Eu: oooooo, baieti! Dar nu trebuia.....
T: Stati,ca asta nu e tot......o sa merge si la un picnic ......toti patru.
CL,Eu: Serios?
T,K: Daa!
CL,Eu:Serios??
T,K: Daa.
Eu : Ce tare......Cand?
T: Pai daca va-ti imbraca acum am merge acum........Eu:CL, hai sa ne imbracam....
K: NU, nu si nu. Nu plecati de aici pana nu mancati!Noi ne intoarcem inapoi ne punem la masa si mancam
Dupa ce am terminat de mancat am urcat sus in camerele noastre si ne-am pregatit.....Pana noi ne-am pregatit,baieti au pus tot ce trebuie in masina.......Am plecat la drum.......yeei....o sa fie grozav......sper......
In timp ce mergem cu masina CL,primește un mesaj.....Bip,bip,aveți un mesaaaaaj.....
,,CL,sunt tatăl lui Tiffani....unde sunteți vreau sa vin sa vorbesc cu Tiffani....."
,,Mergem la un picnic...... "
,,Ok....."
Eu:Cine era?
CL:Nimeni important.
Eu:Ok.....am crezut ca era mama... Din cauza ca eu mi-am lăsat telefonul acasă.....si na.....!
CL:Ok....o sa îți spun daca e mama ta.....
Eu:Ok....Mergem si mergem si mergem si mergem si mergem si mergem timp de o ora tot mergem......
Eu:Când ajungem......mi-a amorțit fundul......
T:Mai umpic......Dar o sa vezi ca merita timpul pierdut pe drum....
Eu:Daca zici tu!..(si il sărut)
T:Ești așa dulce!
Eu:Probabil e de la gemul de căpșuni mâncat de dimineața.....*si încep sa rad*
T:Ha ha ha , ce gluma buna.....tu ești dulce tot timpul ,nu e nevoie sa mănânci ceva dulce.....
Eu:...Ooo merci.....te iubesc.....
T:Si eu te iubesc .....
Eu:Eu te iubesc mai mult.
T:Nu eu mai mult.
Eu:Ba nu....eu mai mult....
CL:Ok , gata.....amândoi va iubiți la fel......,ști melotia aia ,,noi doi ,simțim la fel,iubim la fel si nimeni nu poate sa ne despartă....." așa sunteți ai voi.....
Eu,T:Mulțumim......
K:CL?
CL:Da?
K:Uite vreau sa îți spun ceva.....pentru ca sunt si ei de fata si sunt ,,martori".....
CL:Key,ce e?
K:CL,vrei sa fi .....iubita mea?
CL: ..... Da,da,da,da,da,da,.......de ,,n" ori da.
K:Se....rios?
CL:Da......
K:Ma bucur așa mult.....te-aș săruta dar sunt la volan.....si mai puțin si ajungem la locul unde este organizat picnicul.....
CL:Abia aștept......
Eu,T:Ooooo, ce drăguț!
CL:O doamne....nu se poate,voi doi chiar va potrivit.....vorbiți amândoi odată....păraca va-ti citi gândurile unui altuia.....
Eu,T:Mai ști!*si începem toți sa radem*
Ok....marge si mergem si mergem si mergem , pana ajungem.......
Peste o ora.
Am ajuns.......
Era așa frumos.....era lângă un lac pe care erau nuferi......
Erau așezate doua paturi , una Roșie cu inimioare pentru noul cuplu CL si Key, si una tot roși dar cu trandafiri pentru Mine si Taemin......era așa dragut din partea lor ca au făcut așa ceva.Pe fiecare pătură era cate un cosulet pentru picnic.Lângă el erau farduri de unicafolosinta si furculițe și lingurițe....tot de unicafolosinta,adică de plastic.....in fata la amândouă paruri era un telescop ,prin el cred ca o sa vedem stelele când o sa se facă seara.....si telescopul era inconjurat de lumânări mici parfumate,era inconjurat in forma de ....♥.
Asa de frumos.....oare pentru ce sunt toate astea.....oare ce le-a venit sa facă asta....
T:Hai ,iubita....stai jos.....
Eu:O,mersi.....iubitule....
K:CL, Poftește jos.....
CL:Mulțumesc.....Eu si Taemin.
Eu:Ce v-a venit sa faceți asta?
T:Pai ce ,trebuie sa fie ceva ca sa facem un asemenea lucru?
Eu:Ăă...da......pentru ca e foarte departe si când zic departe chiar e departe.... Si toate aste....
T:Pai ....cred ca ai uitat cu toate nebuniile astea cu tatal tau si na....dar astăzi facem o luna de când suntem împreună scumpa mea.....astăzi este ziua in care mi-am întâlnit dragostea vietii mele .....Te Iubesc Iubito....
Eu:Taemin.......
T:Taci.....nu spune nimic......*îmi pune degetul la gura și apoi ma săruta*
Nu vroiam sa se termine....dar totul avem nevoie si noi de oxigen......
Eu: Taemin....si eu te iubesc.Si nu regret nici o clipa ca ne-am cunoscut si ca m-am certat cu tatăl meu din cauza noastră......nu regret asta *spun cu cateva lacrimi in ochii....DE FERICIRE ca sunt lângă persoana iubita......*
T:Te ador....prințesă......Peste câteva secunde vine CL la mine....
CL:Tiffani,îmi pare rău ca va intrerup porumbeilor dar trebuie sa vezi cine a venit.
Eu:Cine?
CL:Uitate acolo*si îmi arata cu degetul spre mașină*
Eu:Tată?.....*si alerg in brațele lui.....*
Tata:Tiffani.....eu.......Va urma......
Sper ca v-a plăcut......
Mulțumesc YeziQueen .Scz de greșeli......
✴Key Bay✴
CITEȘTI
O Viata Complicată
RandomIn aceasta carte este vorba despre . .. ... .... .... ..... ...... ....... ........ E lasa Aflați voi singuri.... Va pwp .... :* :* :* ♥♥