Partea 2~ Meseria

605 27 9
                                    

     -Sammy!
     -Dean?! Ce s-a intamplat?
     -Avem o problema. M-a sunat Rick, este in Romania. A zis ca i-a placut acolo cand a fost in vacanta, si s-a hotarat sa mai ramana. Langa hotelul lui se afla o periferie unde s-au petrecut lucruri ciudate.
     -Ciudate?
     -Cei care stau acolo se numesc Perrie. Tata era prieten foarte bun cu ei. Rick mi-a spus ca familia nu s-a mai inors acasa de mult timp,chiar daca au zis ca nu stau plecati decat o saptamana.
     -Au si copii?
     -Da. Un baiat de 6 ani si o fata de 12 ani. Cand Rick si-a dat seama ca nu mai vin acasa, el s-a dus in camerele unde locuiesc si a descoperit urme de sange.
     -Si chiar daca asta ar fi legata de meseria noastra,chiar daca nu cred, nu putem merge in Romania. Este mult prea departe. Chiar vrei sa conducem atat?
     -Meseria, Sammy! continua Dean razand.
     -Si cand vrei sa plecam?
     -Maine, la ora 6.
     -Ok. Cum vrei tu.

     Cand Dean trece pe langa Sam, el il trage de maneca si ii zice:
     -Numele meu e Sam, nu Sammy!
     -Sigur ca da.

                                ***

     -Dean,esti sigur ca vrei sa facem asta? Adica Romania este cam la celalalt colt al lumii.
     -Da Sam. Si am uitat sa specific un lucru. Si domnul Perrie este un vanator ca si noi.

                                ***

    -Rick! Ma bucur sa te vad!
    -Si eu Dean! Unde e Sam?
    -Uite-l ca vine.
    -Sam! Ce mai faci?
    -Mi-e putin rau din cauza muzicii,vitezei si drumului. Dar tu?
     -Sincer, nu prea bine. Fam. Perrie era singura mea cunostinta de aici. Vreti sa vedeti urmele de sange?
     -Sigur, hai.

                               ***

     -Aici sunt. Urmele sunt insirate peste tot. Nu inteleg ce s-a intamplat.

     Sam analizeaza incet urmele, in timp ce Dean se uita pe la ferestre.
     -Hei, Sam! Uita-te aici.
     -Asta e sulf?! Se pare ca e unul dintre cazurile noastre.
     -Da. Se pare ca avem de-aface cu o fantoma foarte suparata.
     -Ascultati, nu s-a auzit ceva afara?
     -O masina, zice Rick speriat.

Realul SupernaturalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum