Secretul Lui Aiden

174 17 6
                                    

"Da-Daniel...a trecut atat de mult timp..."

Kiriko se aseza langa Winston si isi dadu parul roz pe spate,iar apoi lua ceasca de pe farfurioara mica de cristal, de pe masa si sorbi incet "Daniel trebuie antrenat,daca o sa continue cu job-ul de jefuitor de artefacte trebuie sa stie sa se lupte corp la corp cu adversarii lui" aceasta ofta si adauga "Nu sunt eu adepta furtisagurilor sau a inselatoriilor,dar nu pot sa-mi las nepotul de izbeliste...cum am facut cu sora mea" o lacrima i se scurse pe obraz si Winston ii dadu batista lui alba pentru a se sterge la ochi "Domnisoara Kiriko,nu trebuie sa fiti asa dura cu dumneavoastra,doamna Yugito nu tolera ajutorul altor persoane,eu am fost angajat sa am grija de Daniel cand era ea plecata prin nu stiu ce catacombe,dar nu am facut niciodata treaba in casa,decat am stat langa micutul ei baietel" Kiriko a chicotit ca o scolarita  si se uita spre scari "Care acum e ditamai baietoiu' ". Amandoi au izbugnit in ras si au continuat sa soarba cafeaua preparata de Winston.

Daniel era ascuns dupa columna din living,ascultand tot ce vorbeau Kiriko si Winston,se pare ca rozalia este Kintaro...A ramas putin socat,nu stia cu unchiul adica matusa lui era transexual,insa nu prea-l deranja lucrul asta,ce-l deranja pe el in acel moment erau gandurile lui de dragoste,se tot gandea la Aiden zi si noapte,nu putea sa nu se gandeasca la el,era printul lui pe cal alb cu armura stralucitoare si cu zambetul perfect.Daniel isi trase o scatoalca peste fata sa-si revina-n fire,gandea ca o adolescenta frustrata pe care n-o place tipul mult iubit. Voia sa-l vada,trebuia sa-l vada,dorea cu toata ardoarea lui sa-l aibe pe Aiden asa ca a plecat spre camera lui in liniste in asa fel incat Kiriko si Winston sa nu-l vada.A tras niste haine pe el,mai exact un tricou albastru,niste jeansi de culoare portocalie si niste conversi de culoare neagra si s-a dus in balcon,voia sa sara pe geam ca sa nu dea explicatii,dar cand voia sa sara Kiriko aparu pe balustrada,zambind "Inca-l iubesti,nu?" Daniel a rosit si a tacut din gura "Un...adica matusa,eu n--" aceasta a inceput sa rada si l-a mangaiat pe cap "Ce dragalas esti cand rosesti,imi amintesc si eu cum a fost prima mea dragoste...bine a fost un esec,dar eram asa fericita,ca nu a vrut sa ma accepte pentru ca eram baiat...e partea a 2 a,dar ma rog,nu vreau sa-mi plictisesc nepotul cu viata mea romantica,patetica asa ca,Go and get him,tiger" Kiriko ii dadu un sarut pe frunte si pleca. Daniel se simtea ciudat,matusa lui era asa draguta cu el incat ii amintea de Yugito,dar nu a stat prea mult pe ganduri si s-a dus dupa Aiden,banuia unde era acesta asa ca s-a dus spre parc.

Aiden statea pe banca si se uita cum baietelul lui,Alix,se juca in nisip cu alti copilasi,inima lui se topea de fiecare data cand avea ocazia sa-si analizeze prichindelul,insa acesta avea o dorinta ascunsa adanc,adanc in el,o dorinta pe care un singur barbat o cunostea!Isi dorea asa de tare sa devina realitate incat ar fi in stare sa dea orice doar pentru cateva minute petrecute ca o familie alaturi de Daniel si Alix,doar el stia cat dorea acest lucru si bine inteles,Daniel.

FlashBack:

Cei doi indragostiti stateau in pat dupa o noapte amoroasa si fierbinte de dragoste,Aiden ii mangaia usor capul lui Daniel facand miscari tandre si lente,iar Daniel torcea ca un mic pisoias alintat de mamica lui "Babyzaurusss,sa nu te oplestiiiii,imi place plea muuuult!!!"Inima lui Aiden se topea de fiecare data cand iubitul sau isi folosea dragalasenia,era mult prea mult,nu intelegea cum cineva ar putea rezista unui asemenea baietel adorabil,il iubea,il adora putea sa-i faca si un altar,chiar voia asta,insa nu stia cum se face unul.Aiden isi tot imagina lucrurile astea,dar nu a remarcat ca iubitul lui statea in fund,cu mainile incrucisate si bosumflat,dar cand remarca asta se ridica si-i intoarse capul usor,plantand un sarut scurt,dar romantic pe buzele lui fine "Bosumfliciu' meu! Te Iubi Dubi Scooby Dooby Cocky Rukky MULT!!!!" Dan,era foarte rosu,pe langa fata lui,bulionul era galben deschis,iar Aiden se intinse-n pat si-si aseza iubitul pe pieptul lui "Ingeras,hai sa avem un copil impreuna,vreau sa-l vad cum o sa stea intre noi cand suntem in patut,vreau sa-l vad cand o sa vina acasa de la gradi in costumase mici si dragalase,daca este bolnavior vreau sa avem noi doi grija de el,vreau sa fie doar al nostru,sa fie micutul nostru bebe dinozaur!"Baiatul cu parul ca taciunile,era din ce in ce mai rosu,daca era posibil "N-N-Nu o sa fie doal al nostru...cand o sa se faca male o sa aiba si el nevoie de un iubit sau iubita" Blondul insa nu a reusit sa auda remarca iubitului sau si a continuat sa viseze la viitorul lor.

End Of FlashBack:

Blondutul tot visa la asta si nu conta ce a fost in trecut,nu conta faptul ca Danny a facut ce a facut in seara aia...tot il iubea chiar si dupa atat de multi ani,si-si dorea sa nu se fi maritat cu Ashton. Cand a revenit cu picioarele pe pamant,inima lui s-a oprit pentru 3 secunde,DANIEL IL MANGAIA PE ALIX PE CAP! Nu exista pic de dubiu,era Daniel. Lacrimile lui Aiden au inceput sa curga la vederea acestei scene,era asa cum si-a imaginat mereu. S-a ridicat val vartej si intr-o clipita isi infasura mainile in jurul lui Daniel "Da-Daniel...a trecut atat de mult timp..." acesta a intarit stransoarea si plangea in spatele fostului sau iubit. "Mami,Mami,Mami,Mami!!!Esti bine,mami?" Alix era trist,isi vedea "mama" plangand pe banca rostind numele lui Daniel,acesta doar visa,insa nu-si dadea seama de acest lucru "Da,miericica lu' mama,sunt doar putin suparat,puiut mic." isi lua baietelul in brate si-l mangaia usor,nu suporta faptul ca Alix il vedea plangand,trebuia sa fie puternic pentru el,doar era parinte acum "Mami,esti suparat pe mine?"copilasul se uita cu niste ochisori rugatori la Aiden in speranta ca nu el era de vina "Awwww,nu ingerasul meu,este altceva,insa nu trebuie sa-ti faci griji,doar joaca-te,bine?" micutul voinic facu un semn din cap,iar Aiden il saruta pe frunte,zambind  "Cat de mult seamana cu tine...Dinozaurasul meu".

#Stiu ca este foarte siropos,dar meh,IUBESC LUCRURILE SIROPOASE! Scuze daca sunt greseli,mereu imi spun ca n-o sa mai scriu cand sunt obosit,dar sunt prea incapatanat sa ascult de mine!

Jefuitorul Jefuit(BoyXBoy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum