"Heh...credeai ca sunt chiar asa usor de invins,Kiriko?"
Dupa ce Daniel pleca grabit spre parc pentru al intalni pe Aiden,Kiroko ramase singura singurica in compania lui Winston. Acesta nu era o mare bataie de cap,deobicei sta refugiat in "laboratorul" lui pe care Kiriko il numeste "Vagauna Lui Tutankamon". Femeia se aseza pe canapeaua din sufragerie cu capul in jos si cu picioarele pe perete,gandindu-se la nepotul ei. Stia foarte bine cum el inca era indragostit lulea de Aiden,chit ca nu a fost langa el mult timp,a facut cercetari plus ca la nastere Yugito a implantat un fel de cip in mana lui stanga pentru a putea sa-l monitorizeze. Se gandea cum dragostea asta pe care inca i-o poarta lui Aiden o sa-i aduca necazuri,dar nu ar avea puterea sa-i spuna asta deoarece stia foarte bine cum e sa nu primesti sprijin din partea persoanelor dragi cand iubesti pe cineva...
FLASHBACK
Adolescentul Kintaro(Kiriko) si iubitul sau JongHyun aveau o relatie destul de complicata,iar faptul ca relatia lor era una homosexuala,totul devenea si mai complicat. Trebuiau sa se ascunda mereu,nu puteau sa se tina de mana afara,nu puteau sa se sarute,nu prea puteau sa faca nimic. Singurele lor momente erau acelea cand erau singuri acasa,cand se simteau si ei ca un cuplu,se simteau normal. De fiecare data incercau sa recupereze momentele pe care trebuiau sa le aiba deja,incercau tot felurile de lucruri noi de la cel mai stupid joc,la nopti de pasiune si dragoste fierbinte pana la sex salbatic.Era complicat,iar Kintaro nu putea sa suporte sa fie departe de el,iar momentele acelea de groaza,cand JongHyun trebuia sa sarute fete de fata cu el,erau mult prea mult,insa-l iubea enorm pe Jong si trebuia sa indure asta chit ca inauntru se simtea de parca cineva il injunghia fara mila.
Intr-o zi acesta statea tolanit pe covor,gandindu-se la viata lui alaturi de Jong insa fu trezit la realitate de sora lui,Yugito care avea o expresie nu foarte placuta a fetei. Aceasta il ridica de pe covor si ii arata 2 poze in care Jong facea sex cu o colega de a lui Yugito. Kintaro incremeni in urmatoarea secunda si arunca pozele pe jos "Nu e adevarat! Nu are cum! Sunt false! Surioara, ma iubeste!" acesta tremura din cap pana-n picioare,lacrimile i se formau si erau gata sa cada "Imi pare rau...ti-am spus ca eu nu sunt de acord cu el de la inceput...stiam ce zic! Da,este gay,dar sunt atatea prejudecati in familia lui incat s-ar duce cu o fata doar ca sa le faca lor pe plac,cand am incercat sa te tin departe de el...stiam de ce o fac,nu voiam sa fii ranit". Yugito isi lua in brate fratele cand auzi soneria de la usa. Acesta nu putea sa stea in imbratisarea surorii lui asa ca pleca in viteza spre usa,deschizand-o. In fata ei era chiar Jong,cu ochii-n lacrimi,respirand cu greu. Furia lui Kintaro crestea din ce in ce mai tare in timp ce se holba la "iubitul sau".
DIALOG
-K-Kintaro...iu-iubitule...st-stiu c-ca...
-Taci...In secunda asta...SA TACI DRACU DIN GURA AIA CARE SPUNE MINCIUNI! CRETINULE! IDIOTULE! LASA-MA-N PACE! TE-AM IUBIT CA UN TAMPIT,ERAM IN STARE SA LAS TOT,SA-MI BAG PICIOARELE IN VISELE MELE DOAR CA SA FIU CU TINE! SI TU CE P**A MEA FACI? TE DUCI SA TI-O TRAGI CU UNA DIN CAUZA FAMILIEI TALE? SAU POATE PENTRU CA EU NU SUNT PREA BUN? VAIII,CUM SA-L MULTUMESC EU PE MARETUL JONG,CUM?!
-Iubitule...te rog...lasa-ma sa-ti explic *incearca sa-l ia in brate,dar esti impins inapoi de catre Kintaro*
-CE SA-MI EXPLICI?! CE? CA TI-AI TRAS-O CU UNA? PAI CRED CA NU PREA AI CE SA-MI EXPLICI! CA NU-S PROST! STIU SI EU CE INSEAMNA SA TE F**I! *Ii tranteste usa-n fata si izbucneste-n plans*
-Ki-Kintaro...EI BINE DACA ASTA VREI! FOARTE BINE! O SA FIU SIGUR CA MA DUC S-O FAC DE MAI MULTE ORI! SI POATE O SA-MI GASESC UN TIP CARE MA INTELEGE SI STIE PRIN CE LUCRURI TREC!
CITEȘTI
Jefuitorul Jefuit(BoyXBoy)
ActionDaniel nu este cel mai normal tanar adult de pe planeta iar viata lui primeste niste lovituri din partea mai multor persoane.Acesta o sa intalneasca membrii familiei pe care nu ii cunoaste si de asemenea o sa-si gaseasca iubirea de mult pierduta