Evet okuyucularım kendimce uzun arayışlarına sonra medya da kargamiza karar kıldım umarım beğenirsiniz ;)
Sonunda terzi dışına cikabiliyoruz.Leydim annemin sesleniş şeklinden birşeyin geleceğini bekliyordum ee tabi yılların alışkanlığı 23 yıllık kızıydım sonuçta . Ordaki leydiyle konuşma şeklin ne kadar yanlıştı herkes sana ayiplayarak baktı. Annem bir sekilde kızmış belli gülümseyerek döndüm yüzümü anneciğim soylermisin o kiz bana o sözleri söylerken öylece durmamai benden bekleyemezdin dgl mi sonucta ben senin kizinim annemin koluna girip en sevdigim tatlicinin sokagina surukluyordum. ...
Ah ingiltere tatlıları çeşit çeşit resmen görüntüleri bile yutkunmama ve agzimin suyunun akmasına sebeb oluyor. Anneme en sirin halimle göz sürerek üç beş paket tatlı paketlettiyorum.Eğer ki burda yemeye baslarsam tanrı korusun yarısını yiyebilorim dükkanın ..elimdeki paketlerle tam çıkmıştım ki annem bugün aldığımız elbiseye sigicagina eminsin değilmi leydim diye sordu. Bir elimdeki paketlere birde anneme baktım tabiki leydim eminim. Olmadı yer yer kosarim hadi tamam kosmam o zaman bu tatlılar haricinde bir yudum su bile içmem olur biter.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Dük bütün gün çalışma odasinda çıkmamıştı. Takı aksam yemeğine kadar , dayısını yemek masasinda gördüğünde annesinin balo olayı için dayısı ile konuştuğunu anlamıştı fakat ne kadar ısrar ederlerse etsinler gene de o baloya gitmeye cekti.
Hoşgeldin dayı haber verseydiniz geldiğinizi hemen inerdim aşağıya. Yok önemli dgl aslında biliyorsun lafi dolandirmayi sewmem o yüzden direk konuya giricem ..Duk mevzuyu biliyordu da yine bilmislik taslamak istemedi.
Sevgili annen benim bu dünyadaki ailemden kalan tek insan ve o senin mutluluğunu istiyor ve o yuzden sen de beni kirmamak adina o baloya gideceksin degil mi.
Direk hayir diye red edemezdi bir centilmene yakışmazdı. Sevgili dayicigim biliyorum ki annem de sizde benim iyiligimi istiyorsunuz lakin ben bu baloya gitmek istemiyorum ve yapılacak daha önemli işlerim var lütfen beni mazur görün .
Dayı bu kelimeler ardından çok fazla öfkelendi tanrı aşkına ne demek gitmeyeceğim evlenme vaktin ggeldide geçiyor bile hadi ewlenmiyorsun bir sevgilin bile yok iken insanlar senin arkamdan nasıl konuşur hiç endiselen,iyor musun
Duk kaslarını çatarak cevap verdi hayir endişeleniyorum kaldı ki sizde endişelenmeyin ben kendimi biliyorum zaten o arkadan konusan dediğiniz insanlar ise benim gözümde bir hamam boceklerinden farkları yok endişe edip bos yere kendinizi yiprstmayin çünkü ben öyle yapıyorum.
Dayı yegenin ne kadar inatçı olduğunu bilirdi. O yüzden taktik değiştirmeye karar verdi.Özür dilerim ben seni insanların lafları ile tabi yargilamam ama biliyorsun burda bir dedikodu insanların herşeyini kaybetmesine sebeb olabilir o yuzden seninle bir anlaşma yapalım ne dersin.
Duk anlaşmaları oldu olası severdi çünkü kendi daima karlı çıkardı. Dudağını hafifçe yukarı kıvrarak kimsenin görmeyeceği sekilde gülümsedi.Tabi dayicigim yemekten sonra çalışma odamda konuşabiliriz.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Leydi o aldığı bütün tatlilardan enaz birer porsiyon yedi hatta bazılarından iki o kadar doymustu ki uykusu gelmişti kendini meşgul etme ve uyuyupta o tatlılar yuzunden de 5 kilo almayı gözü yemediğinden yarım kalan resmine devam etti ..
Leydinin babasi pek fazla evde olmazdı hatta iki yılda 4 kere görmüş olabilirdi o yuzden ona karşı nasıl duygu beslediğini bilmiyordu iyice soğumustu ondan, ona dair tek izleri belki de saçı ve gozleriydi annesi gibi yesil gözlere sarı duz saçlara değil babasi gibi kahverengi kıvırcık saçlara ve hic sevmedigi ela gozlere sahipti sahi neden sadece mavi ,yesil degilde renk karmasasi gbi ela gozlere sahipti babasinin lanet genleri iste..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOSBAGA ve KARGA
Historical FictionBir genç kız herkesden ayrı ve farklı onu ıngiltere leydileriyde benzer yapan tek özelliği unvaniyken dış görünüşü ,yetenekleri ve kendini duygularını herşeyiyle dibine kadar yaşayan şimdi ismin ne önemi olabilirdi ki sonuçta ona benzeyen tek bir ki...