@Öncelikle kitap kapagi nasıl yapılıyor bilmediğim için üzgünüm bu konuda bana yardımcı olmak isteyen arkadaşlar olursa gerçekten mutlu olurum.. :) umarım beğenirsiniz .. :)
Başımdaki hizmetçi son yarım saattir kafami ütüleyip duruyordu. Leydim lütfen kalkın anneniz sizi bekliyor masada lütfen diye yalvaran sesine karsin uyuma çabası ile iyice kafamı yastığa gomup gozlerimi sikisikiya kapattim...
Hadi ama mary rahat bırak beni ve git anneme rahatsız olduğumu şöyle inmemeyecegimm aşağıya cumleme nokta mi koyarken sirtimi donmeyide ihmal etmedim.Mary nin bana olan sinir için derin bir nefes alıp bıraktığını duyuyorum ama bana ne yaa uyumak istiyorum ben ,kapının kapanma sesiyle tamamen rahatliyorum ..
Rahatlamak mi tanrı aşkına beş dk dolmadan kapı tekrardan açılıyor .Nefes alış verisinden annem olduğu o kadar belli oluyor ki ona rağmen gene de gözümü acmiyorum hayirr bir umut, bir ihtimal kizina dokunmaya kiyamazsa uyumama izin verir der demez bir soguklugun hissetmem ile yataktan firliyorum ..
Canım annem sağolsun kafamdan aşağı bir sürahi suyu boca etmiş .Beni izlemekle meşguldü..Hemen kafamdan eğer sinir ile ters bir cevap verirsem eminim bütün günü burnumdan fıtri fitir getirecekti diye geciyorum o yüzden bir miktar burnumdan girip ağzımdan yol bulan suyu tukurup gulumsememi de yüzüme yerleştirdikten sonra ..
Günaydın anneciğim, deyip gözümü dikmiş tepkisini beklerken annem şaşkınlıktan gözümü açılmasına sebeb olarak karşımda dizlerini kırıp başını eğerek selam verdi.
Lütfen leydim sizi bu şekilde u yandirdigim için beni affetmenizi istiyorum ama eğer ki ben sizi bu şekilde uyandirmasaydim aşağıda yarım saattir sizi bekleyen anneniz sinirden ölebilirdi.
Annemin tüm ciddiyeti ve sinir ile bana söylediği sözler iyice bende gülme isteği uyandırıyor. Hayır gulmemem gerek dudaklarını iyice birbirine kenetliyorum ama nafile çoktan kikirdamaya başlamıştım annemin gözündeki o yumuşama piriltisini gördüğüm an kahkahayı basıyorum bir yandanda annemi yatağı çekip gidikliyorum ..
Gözümuzden yaş gelesiye kadar annemide gidikliyorum ne zaman durulmaya başlıyoruz ki annem koluma bir cim dik atıyor ah kızım ben seninle ne yapi cam hiç bilmiyorum
Sevmeye ne dersiniz leydim bu yaramaz kizinizi sadece sevip sarilmaniz kafi olacak ama birde deyip parmağını düşünüp gibi cenemde gezdirdikten sonra uyumasina izin verebilirsin diye tekrardan yatıp örtüyü üstüme çekiyorum.ama umdugum gibi olmuyor malesef annem bir çırpıda örtüyü çekip kulağıma resmen tisliyor. Eğer su yataktan hemen çıkmazdan öğle yemegi yemek gibi bir dusuncen olmasın hani su senin sevdiğin rosto ve patates puresi var ya hem birde tatli,ne olduğunu sen tahmin et diyerek kapıyı çarpıp cikiyo tabi ekleme yapmayı unutmuyo kapı ardında onbeş dk niz var leydim ..
Kabul hassas noktadan vurdu yemege olan duskunlugum ve tahmin etmem zor dgl ki kesin tatlıda bogurtlenli turtadir.yataktan bir çırpıda kalkıp mary çağırıyorum eğer geç kalırsam annem gerçekten beni yemeklerden mahrum eder aman tanrım düşüncesi bile çok kötü..
Giyinip kusanip masaya iniyorum sonunda,masada tam benim agzima layık guzellikte yemekler bir sekilde yüzümde kocaman gülümseme ile başlıyorum yemege ..annem ignelemede gecikmiyor malesef leydim yemekten sonra terziye gidelim senin için elbise sipariş etmiştim provasını gitmek gerek ..
Yediğim lokmalar bir bir boğazıma çiziliyor biliyorum ya bana gicikligina yapiuo son elbise diktirmemizden beri kilo alıp almadigimi kontrol edicek ..halbuki ben o kadar kilolu değilim ama lanet olsun ingiltere leydileri o kadar zayıf ki ben şişman gibi duruyom yanlarında sırf bunu gözüme gözüme sokmak için yapiuo ah bu annem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOSBAGA ve KARGA
Ficción históricaBir genç kız herkesden ayrı ve farklı onu ıngiltere leydileriyde benzer yapan tek özelliği unvaniyken dış görünüşü ,yetenekleri ve kendini duygularını herşeyiyle dibine kadar yaşayan şimdi ismin ne önemi olabilirdi ki sonuçta ona benzeyen tek bir ki...