Medyadaki tosbaga leydinin ta kendisidir umarım seversiniz ;)
Duk dayisiyla anlaşma yaptığından beri çok sinirliydi evde azarlamakdik ne hizmetçi ne çalışan bırakmıştı zaten gulmezdi ama sürati daha aşık halde evde dolaşır olmuştu. Kendi kendine ilk defa bir anlaşmadan zararlı çıktığını söyleyip duruyordu nasıl oldu da dayısının onu mağlup etmesine izin verdi inanamıyordu. Elindeki kaşığı bu sinirle masaya bıraktı hizmet için orda bekleyen kiz bu kez gözle görülür bir sekilde titremeye başladı. Duk kendini kontrol etme adına sayikladi içinden 6 ay sadece 6 ay bir kızında kendine 3 ayligina bağladı mi yeter hem dayisi ayrıntı vermemişti haftada bir kerede görse olurdu kizi bos yere sinirleniyordu.
Anne oğlunun bu durumuna içten içe güldü . Duk kolay kolay öfkesini kaybetmezdi anlaşılan o ki oğlunun insanı tarafını bu 6 ay içinde bol bol görecekti. Babasından öncede çok neşeli açık bir çocuk değildi ama ne zaman ki babasi öldü daha içine kapandı kendi etrafına duvar ordu ve o duvarı annesi dahil kimsenin aşmasına izin vermiyordu duk . Bu anlaşma sayesinde belki bir kiz dukun duvarlarını kirabilirdi bu düşünce bile yüzünde tebessüm oluşturmuştu annenin ...
Oğlum bugün balo için ne giymeyi düşündün. Duk annesinin sorusuyla şaşırdı sahi ne giyecekti herzamanki takımlarından birini giyse olmaz miydi sanki .bu uğraştan kurtulma adına siz baloda ne giyeceğimi seçmeye ne dersiniz diye sordu annesine . Kadın oğlunun teklifiyle resmen havaya uçtu. Tabiki ben büyük bir zevkle ilgilenirim sectiklerimi eminim begeniceksin..hemen masadan kalkan anne oğlunun odasına doğru yöneldi.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Annesi kızına yalvaran bir ses tonuyla konuşmuştu artık hadi ama bugün bari erken kalk daha akşam balo icinn hazirlanacaksin ..leydi balo kelimesiyle iyiden iyiye ortu icinde kaybolmak istedi gitmek istemiyordu o gosteris budalasi incecik kizlari gormek istemiyordu hepsi paril paril parlayip suzulurken o gobegi ve igrenc koyu ustelik kivircik saclariyla dikkat çekmek istemiyordu.
Tamam gelme o zaman o çeşit çeşit tatlilardan ve yemeklerden mahrum kalan sen olacaksın iyi uykular. ..Annesi doğru söylemişti balolarin en güzel yani birçok lezzetli yemek ve tatlilardi ve o tatlılara bayılırdı. Doğruca kalkıp yataktan elini yüzünü yıkadı en azindan yemekler için baloya gidebilirdi.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Balolaya saatler kaldıkça iyice gerildiğini hissetti duk sırf bu yuzden içinden okkalı bi küfür etti.. kimdi o son zamanların herkes tarafından saygı duyulan dükü degil miydi şimdi sırf bir balo onu tedirgin edemezdi. Annesini hazırladığı kıyafetleri üstüne geçirdi. Öyle çok uzun yada kalipli değildi pek yakisiklida sayılmazdı. Uzun bir yüzü az kemerli bir burnu yuvarlak ve bir erkeğe oranla büyük siyah gözleri vardı saclarida yine bir erkeğe göre ince telli ve acayip bir renkteydi ne sari ne siyahti nede bildigi kahverengi gibi icinde yer yer kizilliklar olan kahvenin bir iki ton acik renkliydi. Bir erkege yakismayan bir yuz dedi kendi kendine..Aşağı indiğinde heyecanla annesini onu beklediğini gördü. Bugün uzun ve yorucu olacaktı daha dans etmesi gereken beş kiz vardı .derin bir nefes alıp annesine yaklaştı çok güzel görünüyordu annesi ,iltifat etmek geldi içinden ve oyle davrandı annesinin yanına gidip elini bir centilmen gibi öptü ve içinden samimi olmasına dua ederek gülümsedi duk. Cok guzelsiniz leydim .Annesi çok şaşırmıştı en son ne zaman böyle güldüğünü hatirlayamadi oğlunun o da içinden gelerek oğluna bir adım atıp yüzünü ellerinin arasına aldı ve yanaklarından öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOSBAGA ve KARGA
Historical FictionBir genç kız herkesden ayrı ve farklı onu ıngiltere leydileriyde benzer yapan tek özelliği unvaniyken dış görünüşü ,yetenekleri ve kendini duygularını herşeyiyle dibine kadar yaşayan şimdi ismin ne önemi olabilirdi ki sonuçta ona benzeyen tek bir ki...