{{ ÇHÃPTĘR FÖÜR }}

46 2 0
                                    

~ August Alsina ~

-  Atlanta -

* 4 Days Later *

" WHAT THE FUCK, I YELLED RIPPIN THE COVER OFF MY BODY."

" WHAT THE FUCK IS ALL THAT NOISE, I YELLED WALKIN MADLY INTO THE LIVING ROOM."

I Look In The Living Room & Noone Was There... I Checked My Whole Apartment & Nobody Was There. I Finally Realized That The Noise Was Coming From Another Apartment.

I Pulled On Some Sweats & Slipped On My Slid Ins. I Opened My Apartment Door To See Boxes Ina Hallway.

" Great Someone Moving In & They Had To Be Next Door To Me, I Mumbled To Myself."

There Door Was Wide Open But I Banged On The Door Anyway.

" DID U LOSE UR FUCKIN MIND BANGIN ON MY DOOR LIKE U THE FUCKIN POLICE, This Brownskin Chick Yelled Walkin Into The Hallway !"

" I WOULDNT HAVE TO BANG ON UR DOOR IF U WASNT MAKIN ALL THAT FUCKIN NOISE... IM TRYNA SLEEP, I Yelled !"

" NIGGA FUCK U & UR BITCH ASS SLEEP, Some Girl Yelled !"

Before I Could Respond Someone Cut Me Off.

" Jerrika Take A Box Ina House... Ima Handle This Okay, Another Brownskin Chick Said."

Shawty That I Was Talkin To Before Took Some Boxes Inside. Once She Was In The Apartment I Focus My Attention On Shawty Infront Of Me. 

" So Whats The Problem, She Said Gettin To The Point. "

" Like I Was Tellin Ur Rude Ass Friend I Need Yall To Keep The Noise Down So I Can Sleep, I Said. "

" Don't Be Comin For My Bestie But I Can Try To Keep The Noise Down, She Said. "

" Ite Thank U... Have A Good Day, I Said Turnin Around."

" Mhm U Too, I Heard Her Say Once I Walked Into My Place."

I Went Back To My Bed & Laid Down. Some Mins Later I Was Awoken Out Of My Sleep From Loud Ass Music Playin.

" Why These Bitches Keep Fuckin Playin Man, I Groaned Getting Out Of My Bed."

I Slipped On My Slid Ins & Banged On Shawty Door Again.


~ Miracle Wats ~

Rihanna Work Played On My Playlist & Jerrika Turned The Music Up... I Kno She Was Bein Petty Since That Dude Knocked On Our Door... Idc Cuz This My Fuckin Song... I Stood On The Counter Twerkin While Jerrika Was Standin On The Couch.

Jerrika Passed Me The Blunt & I Took A Long Pull.

As The Song Was Goin Off I Heard Bangin Again. Jerrika Hopped Her Ass Up But I Pushed Her Ass Back Down. I Walked To The Door & Opened Exhaling The Smoke.

" U Back Again, I Said."

" Hell Yeah Turn Yall Music Down Im Tryna Sleep, He Said."

" U Must Of Woke Up On The Wrong Side Of The Bed This Morning...Need To Take A Few Hits To Get U Out That Pissy Ass Mood, I Said Takin Another Pull."

" I Woke Up To Yall Bitches Makin Loud Ass Noises, He Said Soundin Irritated."

" Nigga U Not Bouta Sit Right Here & Call Us Bitches Cuz U Got Me All The Way Fucked Up... I Will Fuck Ur Skinny Ass Up In This Hallway... So U Better Come Correct Wit What Come Outta Your Mouth Next, I Said Seriously On The Verge Of Goin Off On His Ass."

" Look Ma It Seem Like U New Around Here & From The Looks Of It U Don't Kno Who I Am... Im The Nigga That U Don't Want To Fuck With Cuz I Can Make Ur Life A Living Hell, He Said Staring At Me."

I Busted Out Laughin & Ikno He Was Probably Tryna Out What Was Funny.

" Baby Boy Idc Who U Are... U Don't Put Fear In My Heart... I Been Thru Way Worse So If U Gonna Sit Right Here & Threaten Me Ima Need U To Do Better But It Was Nice Chattin Wif U... I Gotta Finish Unpackin, I Said Closin The Door."

" Girl What His Rude Ass Want, Jerrika Said."

" Girlaaa U Already Kno We Makin Alot Of Noise & His Grumpy Old Ass Wanna Sleep, I Said Bustin Out Laughin."

" Anyways We Only Gotta Do The Kitchen Now... I Finished Ur Room, Jerrika Said."

" Itee Thanks... We Should Go Out Later, I Said."

" How We Gonna Get There... We Don't Have A Car, Jerrika Said."

" Bitch We Can Uber, I Said Unpacking The Kitchen Things."

~ August Alsina ~

" MAN WHY THE FUCK U ON MY COUCH, Travis Yelled !"

" Shut The Hell Up Im Tryna Sleep, I Said Back."

It Was Quiet For A Bit So I Thought He Left But Once I Was Pushed On The Floor I Knew I Was Wrong.

" MAN WHAT THE FUCK,I Yelled Hoppin Up."

" Man Go To Ur Place & Get Some Sleep, Travis Said."

" I CANT... NOW SHUT THE FUCK UP, I Yelled !"

" Please Don't Tell Me U Let Some Hoe Lock U Out Ur Place, Travis Said."

" Fuck No... I Got 2 New Neighbors & These Bitches Playin Music @ 9 Ina Fuckin Morning... Then I Got Into It Wif Both Of Em... After That I Bounced & Came Here, I Said Layin Back On The Couch."

" U Got Into It With Both Of Em Already, Travis Asked Laughin ?"

" Hell Yeah... I Even Threaten One & U Kno What Her Ass Did... She Fuckin Laughed... I Was Looking @ This Bitch Like U Don't Kno Me Shawty, I Said Sittin Up Since I Cant Sleep Nomore."

" She Laughed Ur Ass Out... U A Joke To Her... I Needa Meet Her I Might Like Her, Travis Said Laughin."

" Nigga Fuck U... Im Bouta Bounce... Seem Like A Nigga Cant Get No Sleep, I Said Walkin Outta His House & Hopin In My Range."

WAYS OF PERFECTIONWhere stories live. Discover now