~ August Alsina ~
- 1 PM -
"Everybody Bring Ya Ass Ina Meeting Room, I Yelled As Tory, Chris & I Waited For Everyone To Come."
I Waited Til Everyone Came Into The Room To Start.
"Ight So We Got An Important Exchange Comin Up. I Need Everyone On There A Game. I Need All My Shooters To Be Present @ This Exchange Incase Some Shit Pop Off. Shawties Ima Need Ya To Prepare 2 Suitcase Full Of Pure Coke By Friday Night... Yall Have 2 Days To Get This Shit Done...If It Aint Done Then Somebody Gonna Die...Yall Dismisses, I Spoke As I Got Up Frm My Chair."
"Man I Hope This Shit Go Right, Chris Spoke As He Lit A Blunt."
"Shidd I Dont...My Trigger Finger Been Itchin...Im Ready To Off Some Niggas,Tory Said."
"Yall Already Kno Wif Me Its Whatevaa...I Wish A Nigga Would Try Me, I Spoke."
My Phone Rung Indicating I Had A Text.
{{ Text Message }}
TrapQueen Shawty: Hey, Wanna Hang Later ?
Me: U Gonna Finally Pop That Pussy For A Real Nigga ?
TrapQueen Shawty: Real Nigga ? Ikno U Aint Talkin Bout Ya Punk Ass Lmfao
Me: Shawty Im Never A Punk But Yeah We Can Chill Later...Maybe Some Netflix & Chill
TrapQueen Shawty: Netflix & Chill ? Nahh U Better Call Shawty Up Frm The Elevator For That Chill Part But We Can Netflix Lmfao
Me: Ight See U Later TrapQueen Shawty
TrapQueen Shawty: -_-
"Fuck U Smirkin For, Chris Says Snatchin My Phone Out My Hands."
"Nigga Have U Lost Ya Mind, I Yelled Snatchin It Back."
"Who Tf Is TrapQueen Shawty, Chris Asked?"
"Thats Miracle...My Neighbor, I Said."
"Why Her Name TrapQueen Then Nigga, Chris Asked Soundin Dumb?"
"Ohhh Yeahh U Wasn't There When We Went To Ihop,Tory Said."
"Ohhh Yeahh He Wasn't, I Said Rememberin He Wasn't There."
"Yall Niggas Went To Ihop Without Me...Like Nigga Me & Ro Like To Eat...But Anyways Wat Happened, Chris Said Muggin Us."
"Man I Tapped Jerrika Ass So We... As In Me,Jerrika, Aug & Miracle Went To Ihop & Boyyy Those 2 Girls Some Thugs Man, Tory Said."
"U Tapped Jerrika...Aye Aug U Tapped Miracle ? Thugs How, Chris Asked?"
"Nahh I Aint Tap Her But They Both Was In Jail, I Said Telling Him The Story."
"So U Sayin Jerrika Killed Her Dad & Some Bitch In Jail Then Miracle Was A TrapQueen, Did Time For Her Dude & Killed A Cop In Jail.... They Some Bad Ass Bitchess, Chris Said Lighten A New Blunt."
YOU ARE READING
WAYS OF PERFECTION
Fiksi RemajaPrison ??? Man Ima Tell Ya Now That Shit Aint Fun ! It Aint Even Easy ! They Dont Care Bout You In There ! Thats Why These Females Always Fuckin Wit Others ! If You A Weak Bitch Then You Bound To Be Somebody Bitch ! Females Be In There Trading Pussy...