{{ ÇHÄPTĘR ŠËVĖÑ }}

37 2 4
                                    

{{ August Alsina }}

* 4 Months Later *

" IM OUT BITCHES... YALL BETTA KEEP MY SHIT RUNNIN SMOOTHLY, I Yelled Walkin Out The Trap."

" AYEEE YUNG IM COMIN OVER LATA NIGGA, Chris Yelled !"

" YEAH ITE, I Yelled Backed."

I Jumped In My Rover & Headed To The Walmart. On My Way There I Started Thinking Bout How My Day Gonna Be Good. Its Gonna Be A Good Day Cuz When I Woke Up It Wasn't No Loud Ass Music Playin And My Trap Runnin Smoothly.

My Phone Started Ringin Causing My Music To Cut Off.

" Wat U Want Bitch, I Asked Answerin The Phone?"

" Ayee Man We Hittin The Strip Or Wat, Tory Asked?"

" It Don't Matta...Just Let Me Kno, I Said Parkin My Rover."

" Strip @ 12, Tory Said Hangin Up."

I Hopped Out The Rover & Entered Walmart & Grabbed A Cart. I Went To The Food Section & Grabbed What I Needed. Hell Yeahh I Get My Food Frm Walmart Cuz I Mostly Buy Snacks. I Grabbed Some Paper Plates, Toilet Tissue, Paper Towels & Some More Shit. After I Got What I Needa I Paid Then Dipped.

~ 15 Mins Later ~

" AYEEE HOLD THE ELEVATOR FOR ME, I YELLED TRYNA CATCH THE ELEVATOR."

The Elevator Door Opened Back Up & I Hopped On.

" Thanks, I Said Realizing It Was Shawty & Her Friend."

" Should Of Let Em Wait Til It Came Back Down, Her Friend Said."

I Was Bouta Say Something But Ole Girl Beat Me To It.

" Jerrika Chill... Its Just A Elevator Ride... It Aint Like We Goin On A Road Trip, Shawty Said."

" Gurl Whateva... U Ready To Work That Pole Tonight, Her Friend Asked ?"

" Shawty A Stripper... Shidd Wat Strip She Work @... Im Tryna See Her Work That Shit, I Thought."

" Bishh Im Nervous Ass Hell... Like What If I Fall Or Something... U Ready To Mix Them Drinks, She Said Causin Me To Chuckle."

" Nigga Whats Funny, Her Friend Asked Muggin ?"

Before She Could Say Something The Elevator Door Opened & Shawty Pushed Her Friend Out.

" Aye Ma, I Called Out."

" Whaaaaa Im Not Bitch Nomore... Im Ma, Shawty Said Turnin Around."

" I Mean If U Wanna Be Called Bitch Then Let Me Kno Cuz I Can Be Like AYEEEEE BITCH, I Said Causin Her To Chuckle."

" I Prefer Ma Over Bitch But U Can Call Me Miracle, She Said."

" U Can Call Me Yung But I Just Wanted To Say U Gonna Do Great Tonight... Just Try Not To Fall, I Said Chucklin."

" Thanks, She Said Goin Inside Her Home."

{{ Miracle Watts }}

" Thanks, I Said Walkin Inside My Home While Smilin."

" Bishhh U Like Him... He Got U All Smilin & Shit, Jerrika Said Muggin."

" Jerrika Don't Nobody Like His Ass... Im Just Bein Cordial, I Said Rollin My Eyes."

WAYS OF PERFECTIONWhere stories live. Discover now