1.bölüm

44 0 0
                                    

Kardeşim neden ve nasıl bu kadar hareketli olabiliyor? Fakat bazen bu kadarının fazla olduğunu düşünüyorum. Ama belki bu sıralarda onu üzüyor olabilirim arkadaşım. Kardeşimin vampir olduğunu geçen sene öğrendim. Ama birşey söyleyeceğim arkadaşım bazen kardeşinin vampir olması sana gülünç geliyor bazen ise o kadar kişi varken kardeşinin sana geldiğini düşünüyorsun ve çok şanslı olduğunu anlıyorsun . kardeşimin vampir olduğunu öğrendiğim yıla dönersek:Ve bu sabah yine aynı şey alarmı kurmaya üşendiğim için yine kardeşim tarafından uyandırıldım"hadi artık kalk yinemi alarm kurmayı unuttun"evet ablalar hep haklıdır yaz tatiline girdiğimiz halde hala ablam Katherina tarafından saat 10.00 da kaldırılıyorum. Offff lafı çok uzattım yine konuya giriyorum okulum değişti..... Büyük ihtimalle bu girişi beklemiyordunuz. Çünkü daha demin tatil diyordum bana göre cumartesi günleri bana 3 yıl tatil gibi geliyor. Neyse yeni okul ve sınıfa girmek için hocanın gelmesini bekledim ah çok utanıyorum 1.sınıf çocuğu gibi hocayla beraber girdim içeri. Neyse girdim ve sıradan birine oturdum neden en önü seçtim ki ahhh inek öğrenci gibi. Ama sınıfta tahtaya bir öğrenci çıktı ki gözümü alamadım of o an kesin beni inek öğrenci sanmıştır ama tahtaya kaldığına göre demek ki onun da bir inek demeyelim de çalışkanlık diyelim bir türü var. Ve o çok çok çok yakışıklı. Bunu dediğime inanmıyorum ama nedense o an onu sevdiğimi çok belli ettim nedeni kantinde yanıma oturmasıydı. Anlamıyorum niye ben?O yanıma oturdu ve - Merhaba dedi of inanmıyorum o heyecanla yanlışlıkla - İyiyim sen nasılsın dedim inanmıyorum offfff sinirlerim bozuldu ve o bana bakıp iyi dedi sadece iyi ve bunu yüzünü ekşiterek söyledi oysaki ben onu hiç takmadım ve inek öğrenci gibi onu izledim en son zil çaldı gitti ve bana sadece "iyi dersler" dedi. Bu inanılmaz olaydan sonra kendimi ona bırakmadım ve eve gidince ablamdan yardım aldım. O gerçekten bu işi biliyor. Bana yardım etti ama pek bi işe yaramadı çünkü ne zaman onun yanına gitsem kendimi kaybettim ve saf saf ona baktım. Tesadüfe bak be o sırada ablam okula gelmiş Allahım sen bana yardım et. Benim o saf halimi gördükten sonra hep benimle evde yemek yerken, babamın yanında benimle dalga geçiyor hem de taklidimi yapıyor. Ama bi saniye ablamın o saatte evde olması lazımdı çünkü annem pazartesi günleri temizlik günüdür ve ablamı ne olursa olsun bırakmaz acaba anneme ne dedi?

Benim Kardeşim Bir VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin