"Najważniejsza w życiu jest przyjaźń" a ty? Co o tym myślisz? Zgadzasz się?
Są różne zdania,ale jedno jest pewne "Bez przyjaciół nie można żyć". Przyjacielem może być twoja koleżanka z klasy,szkoły,podwórka. Może to twoja siostra,brat.
To osoba, której ufasz i wiesz, że możesz na nią liczyć. Powierzasz jej swoje problemy i sukcesy, wiesz, że zawsze jest blisko, będzie zawsze nie ważne od tego czy będziesz płakać czy się śmiać. I właśnie to jest piękne.
Coraz częściej spotykamy na swojej drodze ludzi, którzy wydają nam się bardzo mili i warci zaufania, ale prawda jest taka, że większość z nich jest fałszywa i prędzej czy później zranią nas. Oczywiście nie można zamykać się na nowe przyjaźnie, warto poznawać nowych ludzi, ale nie od razu zaczynać im ufać. Musi minąć trochę czasu by zobaczyć czy to ta osoba. Na pewno każdy z was już o tym doskonale wie. Przecież nie podejdę do osoby, którą widzę pierwszy raz i nie zaczne płakać i przytulać ją. To byłoby przecież nie normalne. To o co mi tu w ogóle chodzi? Każdy wie, że posiadanie przyjaciela to najwspanialszy skarb na świecie i na pewno nikt nie musi wam tego tłumaczyć. Chcę tylko żebyście zrozumieli to, że czasem nasze głupie zachowanie rani innych, najczęściej niestety naszych bliskich. "Każdy cię kiedyś zrani,ale ty musisz umieć odróżnić tych dla których warto cierpieć". No tak, na pewno każdy z was już nie raz pokłócił się, ze swoim przyjacielem, ale zawsze i tak kończyło się zgodą. Najgorsze są słowa, które wypowiadamy pod wpływem złości, one najbardziej ranią. Są to wady przyjaciela, które próbuje się przed nim ukryć np. duże uszy, czy wkurzający głos. Znamy swoich przyjaciół doskonale więc sprawiamy im większy ból niż jakby kłócili się z gromadą swoich wrogów. Trudno się kłócić że swoim przjacielem, w ogóle po co to jeśli i tak za 10 minut się z nim pogodzisz, ale tą rana na sercu, te słowa zawsze zostaną. A przecież przyjaciel jest najważniejszy, uważaj żeby go nie stracić.
Pomyśl o tym...
CZYTASZ
PSYCHOTERAPIA
Духовные"Codziennie, każdy z nas zakłada na siebie maskę. Nikt nie jest taki w towarzystwie jaki jest naprawdę tylko jaki chce być." To nie kolejna książka o niesamowitym życiu nastolatki, która się zakochała. To książka o tobie,o tym co czujesz, co chcesz...