Hoofdstuk 1

26 1 2
                                    

Ik sloot met trillende handen mijn telefoon af. De tranen stroomden als watervallen langs mijn gezicht.
Hoe kon zei dat doen
Die zin bleef door mijn hoofd spooken. Ik gooide mijn telefoon tegen de muur.
Waarom is dat wijf zo gek om dit te doen!

1 week eerder

Vanavond ging ik uit eten met mijn lieve vriendje. Niels heette die. Ik had mijn korte zwarte jurkje aan gedaan net zwarte hakjes. Net toen ik mijn fiets wilde pakken schoot met iets te binnen. Shit ik zou met Cella uit gaan. Dus ik belde Cella

'Hey Cella met Sophie'. 'Hey Sophie! Wat is er? 'Ik was vanavond helemaal vergeten sorry! Ik zou uit eten gaan met Niels.. 'Oh man! Ik had er net zo'n zin in! 'Sorry ik.. 'Laat maar veel plezier'

En ze hing op. Dus ik ging maar naar Niels toe. Eenmaal aangekomen deed de moeder van Niels open. Echt een hele mooie vrouw! Ze gaf me drie kussen en zij toen: 'Niels is boven lieverd'! Ik bedankte haar en ging naar boven. En wauw Niels zag er zo goed uit. Hij lachte heel lief naar mij toen hij zag dat mijn mond open stond. Hij zij: 'zullen we maar gaan Soofje'. Hij wist dat ik die bijnaam haatte.

Een paar dagen later belde cella me op of ik vanavond dan mee uit kon. Maar ik vertelde haar dat ik al plannen had met Niels. Ze hing erg boos op en ergens raakte me dat wel. Ik was misschien ook te veel bezig met Niels. Maar wat kon ik daar aan doen? Cella had toch meer vriendinnen? Ik ook trouwens

Een paar dagen later belde ze me weer op. Ik werd er ondertussen wel een beetje gek van. Dus dat vertelde ik haar. Ze zij: 'wacht maar' ...

Die avond was ik getagd in een foto van Cella. Mijn ogen werden groot toen ik die foto zag. Het was een foto van mij en Vincent. Dat is mijn beste vriend. We waren dronken en waren aan het zoenen. Als Niels dit zag....

Nu
Ik had onder tussen mijn telefoon weer gepakt en belde Cella op. 'Cella wat ben je aan het doen! 'Rustig soof ik heb m weer verwijdert maar ga wel meer om met mij!Maar..'
En ze hing op. De deurbel ging. Ik deed open en zag Niels met betraande ogen

ReallifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu