One

546 66 6
                                    

Louis 

Sú to už tri debilné hodiny odkedy mi Harry zavolal a vo mne začala rásť netrpezlivosť. Len som chcel opäť počuť jeho sladký anjelský hlas. Len som ho chcel opäť vidieť. Zatiaľ čo som čakal som si objednával pizzu. Ako som sa chystal objednať pizzu môj mobil začal zvoniť."Ahoj?" prakticky som zakričal. "Hey kámo,ako?" zastonal som.Samozrejme Liam mi musí zavolať v nevyhovujúci čas. "Čau Liam, môžem ti zavolať neskôr?" povedal som . "Zavolal som v zlý čas?" áno zavolal Liam. "Nie len očakávam veľmi dôležitý hovor." povedal som "Okej kámo, zavolám ti zajtra možno by sme mohli ísť von." pochybujem . "Samozrejme Liam, dobrú noc." 

Skončil som hovor a povzdychol si. Zavolá mi Harry? Začínal som byť viac úzkostlivý. Keď som započul telefón zvoniť vyskočil som. "Harry?" povedal som. "Ahoj lou."povedal. "Harry myslel som si ,že mi nezavoláš." "Povedal som ,že zavolám." široko som sa usmial nad tým že sa o mňa ešte stále stará. "Počúvaj lou, stretneme sa zajtra pošlem ti adresu a tak sa stretneme dobre louis?" "Dobre Harry." "Teraz by som mal ísť , dobrú noc Lou, milujem ťa."skôr ako som stihol reagovať hovor skončil. Zajtra uvidím Harryho. Zajtra.

Po dvoch rokoch. Ho uvidím. Poviem mu ,že som ho nikdy neprestal milovať. Dostal som správu s adresou kde sa s Harrym stretnem. Rýchlo som to skopíroval a dal do poznámok pre zajtrajšok. Zajtra uvidím Harryho. 

--------------------------
Po prvé, prepáčte ,že časť je tak neskoro mala som na to isté dôvody.
Po druhé, ja príbeh nečítam dopredu a bojím sa ,že sa stane niečo zlé. 
Po tretie, bola by som rada keby ste si prečítali Beard , je to trochu larryovka. 
Po štvrté, PROSÍM, vyjadrite sa v komentároch.

Escape ➳ larryWhere stories live. Discover now