Two

525 68 1
                                    

Nemôžem uveriť ,že dnes uvidím Harryho.Sotva som spal.Stále som myslel ako vonia, ako vyzerá,zmenil sa jeho hlas a je stále taký istý? Nemôžem sa dočkať, kým ho uvidím. Čo ak potom čo ma uvidí ma bude nenávidieť? Potriasol som hlavou aby som vytriasol tie myšlienky, nech nie som ešte viac nervózny. Vybral som si na oblečenie prosté čierne tričko, moje skinny jeans a moje vansy ktoré boli veľmi špinavé. Pozrel som sa na seba do zrkadla a vzdychol. "Ty to dokážeš, Louis." zamrmlal som si pre seba. Skĺzol som do bundy a vzal svoje kľúče. Dostal som sa do svojho auta a napísal adresu do môjho GPS. Vyštartoval som a začal byť viac nervóznejší. Začal som si hrýzť nechty a rýchlo som si za to začal nadávať.

Konečne som sa dostal na miesto kde sú tie bitkárske uličky*. Dostal som sa z auta a ruky sa mi začali triasť. Pocítil som dotyk na ramene a hlas hovoriť "Louis?" zaprel som sa a otočil. Zadržal som dych a otočil sa so zavretými očami. Otvoril som oči a stretol sa s tými smaragdovými. Harry stál oproti mne. "A-Ahoj." vzal ma a vášnivo pobozkal. moje oči sa naširoko otvorili z toho šoku ale čoskoro som ho začal bozkávať späť. Harry sa odtiahol a povedal "Na toto som čakal tak dlho." 

[a/n]
O-môj-bože! my tiež harry my tiež. preboha harry čo tam robíš?! nie! nejdem čítať Ďalej lebo by som to potom neprežívala s vami. Mimochodom ak sa nájde dobrá dušička ktorá vie dobre po anglicky a bude mi chcieť kontrolovať či som to dobre preložila, bola by som jej veľmi vďačná.

Escape ➳ larryWhere stories live. Discover now