"Harry veľmi si mi chýbal" poviem a nemám moc ďaleko od plaču. "Kde si bol?" "Prečo si odišiel?" "Si v poriadku?" "Neumieraš, že nie?" "H-" "Ukľudni sa Lou! Počas večere ti všetko vysvetlím" začnem sa červenať, pretože keď som nervózny alebo ustráchaný,začnem trepať jedno cez druhé. "D-dobre Harry" usmejem sa. "Kam ideme?" "To je prekvapenie." uškrnoe sa a ja zastonám. Vie ako neznášam prekvapenia. "Neboj, bude sa ti to páčiť" "To dúfam" zamrmlem. Kráčame v príjemnom tichu a moja ruka drží tú jeho (alebo tá jeho drží tú moju?). Toto mi chýbalo. To, ako príjemne sa s Harrym cítim. Chýbal mi. "Okay, sme tu" povie zrazu. Zdvihnem pohľad a zalapám po dychu. Zapamätal si to. "No a nehovor, že sa ti to nepáči" hrdo prehodí. Prikývnem a pevne zovrem jeho ruku. Na toto miesto sme prišli na našom prvom rande. "Poďme dovnútra" Následujem ho a keď sa usadíme do prázdnejo boxu, v hlave sa mi začnú premietať všetky spomienky.
Flashback
"Takže , č-čo chceš?" spýtal sa ma harry. "Ešte neviem. Čo ty?" "J-Ja tiež." Môžem povedať ,že harry bol veľmi nervózny pretože to bolo naše prvé rande." Ahoj, som Alexa a dnes budem váš čašník, čo si dáte?" "Kurací parmezán(nemám ani tucha čo to je)" povedali sme naraz. Harry sa začervenal a ja som sa na neho usmial. "Takže dva krát kurací parmezán? " spýtala sa."Áno" povedal harry usmievajúc sa na mňa. Potom začal Harry viac flirtovať a byť menej nervózny. Bola to najlepšia noc môjho života.
"Louis" povedal Harry. "Prepáč,na moment som sa zamyslel" odpovedal som červenajúc sa. "To je v pohode Lou" zachichotal sa. "Takže kurací parmezán?" spýtal sa. "Yeah" odpoviem až s príliš širokým úsmevom. "Nič iného pretože tu ešte chvíľu budeme" pokrútim hlavou.Snáď sa dnes večer konečne dočkám svojich odpovedí. (TOMU KONCU NECHAPEM ANI JA)
Okaaay poďme si predstaviť, že túto časť ste nemuseli mať preloženú už asi pred troma týždňami.hah.
Prepáčte ja som úplne zabudla. Kamarátka mi to preložila už dávnejšie lenže ja som úplne zabudla na to všetko . :( Prepáčte. Ďakujem všetkým ,ktorý ste ma tak krásne pochopili :) LAv ya loves. Venované vám všetkým
Preklad: sarka3333 Ďakujem :)
YOU ARE READING
Escape ➳ larry
Storie d'amorePokračovanie texts ➳ larry Kde Louis konečne dostane do rúk Harryho, ale Harry musí utiecť prvý byť s Louisom Autorka : harry-louis Ok osobne tiež nechápem tú vetu ale pýtala som sa viacerých a tiež to nevedeli preložiť. :D Tak tu máte doslovný pre...