Bölüm 0 Tanıtım~

297 17 47
                                    

Deniz kızları, deniz adamları, Kurt adamları, kurt kızlar, vampirler, avcılar, mutantlar.. Hepsi bilindiklerden fakat bu hikâyede bilindiklerin bilinmedikleri oluşturulmasından bahsedeceğim..

Benim adım Luhan ve dünyada ki tek sahte kurdum.

Benim adım Luhan.. Karanlığı aydınlatabilirim.

Benim adım Luhan! Tek bir ışığım ile dünyaya önümde diz çöktürebilirim.

Benim adım Luhan! Ben efsaneyim! Ben.. Ben! Kehanete ismi geçen Luhan'ım!

BENİM ADIM LUHAN, BEN FARKLI DEĞİLİM!! BENİM DÜNYAM FARKLI..

*Merhaba~! Yeni bir fic ile 'yeniden' karşınızdayım.. Demek çok istedim ama yeniden değil, bu benim ilk fic'im. Hata yapmamaya çalışacağım ama olabilir bu yüzden nazik bir uyarıyı eksik görmezseniz çok sevinirim~

*Konu olarak aslında bu konu benim yazdığım normal bir kurgudan aklıma geldi, 'Sahte vampir.' fakat oldum olalı vampirleri pek sevmem, kurtlar hep daha çekici gelmiştir. Bu fic'i tam olarak 'Sahte vampir.' Adlı kurgumdan esinlenmedim, günlük yaşantımdan örnekler ve okuduğum kitaplardan da esinlendim.

~ Fic'te Sehun ve Baekhyun Kurt ırkındandır. Luhan ve Chanyeol ise sıradan lise öğrencisidir. Baş rollerde Luhan ve Sehun ikilisi yer alacaktır seme uke konusu ise her an değişebilir. Luhan sabah evinden okula geç kalmanın telaşı ile yanında ki Chanyeol ile hızlı adımlar ile ilerlerken yolda Baekhyun ile yürümekte olan Sehun'a sertçe çarpar. Bunun üstüne Sehun kendisine çarpan çocuğa tepki göstermesi ile birlikte Luhan sinirlerine hakim olamayıp suçlu olmasına rağmen Sehun'u orada azarlayıp bırakır. Hesapsız bir şekilde düzenlenen resmi partide Sehun ile tekrar karşılışır. Sehun ikinci kez Luhan'ı bulmuşken çarpışmanın ve ona ettiği hakaretlerin bedelini ödetmek ister. Fakat zaman ile Luhan'ın normal biri olmayışından şüphelenir işin ilginç yanı hangi soydan olduğunu Luhan da bilmemektedir. Sehun şüphelerinin üzerine Baekhyun ile Luhan'ın gizimli geçmişini araştırıp Luhan'da ki hazineyi keşf eder. Ve aniden normal bir şekilde akan sistem değişir. Bir devir kapanıp yeni bir çağ açılır.

*Sahte Kurt benim oluşrurduğum bir türdür. Kısaca bilgi geçersem, Sahte Kurt'lar avlanmaz. Av eti yerse ölürler. Yeryüzünde ki bütün varlıkları gözlerindeki ışık sayesinde emirlerinin altına alabilirler. Fakat bu özelliği kullanabilmeleri için av eti yemeleri gerekir. Aslında çok güçlüler fakat bir o kadar etkisiz.. Çok karışık güçleri var fic içinde daha iyi anlaşılacaktır.

Soru görüş ve önerilerinizi bekliyorum.~


Fake Wolf ~HanHun~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin