Věk je jen číslo.

140 10 9
                                    

Přišla jsem domů. S mokrým trikem a plným kafem. Výborně. Otevřela jsem dveře a sundala své boty.

"Kde jsi byla? A proč máš mokré triko?" Sypala na mě máma už od dveří. "Byla jsem ve Starbucks a polila se kafem." Řekla jsem a napila se s kelímku.

"Vždyť máš to kafe plný!" Přeměřila si mě máma pohledem a založila si ruce v bok. Tak teď mysli.

"Narazila jsem do...postarší paní...a ona byla tak hodná, že mi koupila nové kafe." Řekla jsem a v duchu si zatleskala. To by mohlo vyjít. "Aha." Řekla máma já konečně mohla zamířit do svého pokoje.

Svlékla jsem ze sebe mokré tričko a začala ve skříni hledat suché. "Tak do koho si narazila?" Sedla si na postel moje sestra a prohlížela si časopis, co jsem tam měla.

"Jak jsem řekla. Nějaká paní." Usmála jsem se a přetáhla si přes hlavu čisté tričko. "To ti nežeru. Pochybuju, že by nějaká stará bába, jak říkáš byla ve Starbucks a co víc? Že by ti koupila kafe! Máma možná na detaily nemyslí, ale já ano." Řekla a já jí s podzvednutým obočím věnovala jeden svůj pohled.

"Tak kdo to byl?" Řekla a já si sedla vedle ní a mlčela. Neměla jsem v plánu odpovídat. "Červenáš se!" Zasmála se. "Lily přestaň!" Začala jsem se smát. "Tak povídej." Položila časopis a čekala co řeknu.

"Má krásné modré oči a nádherný úsměv. Má světlé vlasy a je vysoký. Asi 185 cm. Nevím jak se jmenuje. Má dost pěkný auto, Bentley. Vlastně kvůli tomu jsem do něj narazila. Potom mi koupil nový kafe a potom mě odvezl domů." Dopověděla jsem a usmála se nad tou vzpomínkou.

"Počkej. Auto? Kolik mu je?" Podzvedla obočí a já se zamyslela. "To je právě ten problém. Nevím, ale dvacet pět mu bude určitě."

"Aha...Na věku nezáleží. Věk je jen číslo." Řekla a usmála se.

To bylo poprvé, co jsem ty slova slyšela. Jak směšné. Tenkrát jsem tomu ještě věřila...Věřila jsem smětce lží. Žila jsem ve smětce lží.



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 15, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Broken? Death.Kde žijí příběhy. Začni objevovat