Kapitel 7

475 8 0
                                    

" men kan du sluta glo eller? " sa jag och puttade ifrån han.
Nicco bara satt tyst och vände huvudet mot tv:n.
" Bra film " sa jag och satte mig lite närmare.
Grejen är den att när han inte bara glor på mina bröst så är han faktist rätt så okej. Jag känner hur värmen liksom fylls i hela kroppen.
" Thea.." Sa Nicco tyst.
"Mhm vad är det" sa jag för o spela svårflörtad.
"Jag tror att jag gillar dig" Sa Nicco och tog tag i min hand.
"Jag gillar också dig som min bror" Sa jag
"Men jag menar att jag gillar gillar dig" Viskar Nicco i mitt öra och lägger närmare mig. Det pirrar till i hela min kropp.
Jag lutade mitt huvud mot hans axel och han tog sin arm runt min midja.
Filmen spolade på tills mamma öppnade dörren.
"Nä men va kul att ni har blivit vänner"
"Mm" sa jag tyst
"Det är dax att sova nu så Nicco du får sova hos Thea inatt tills vi fixat ett rum till dig"
Nicco log mot mig och nickade mot mamma.
Mamma stängde dörren och gick iväg.
"Då blir de mysigt då" Sa Nicco och log lite mot mig.
"Mm" sa jag och stängde av filmen
Jag tog fram min bok som jag brukar läsa på kvällarna. Den heter "Hoppa eller.." Den handlar om en vanlig tjej som byter skola och försöker skaffa nya vänner. Men hon blir mobbad och cuttar sig. Till slut bestämmer hon sig för att inte leva mer och ska hoppa. Längre har jag inte kommit.
"Men Thea, kom igen sluta läs nu ska vi mysa"

Äntligen klar med kapitlet ska försöka uppdatera mer men har mycket prov i skolan och så men önska mig lycka till❤️

Kär i min HalvbrorWhere stories live. Discover now