Kapitel 8

415 6 0
                                    

Jag la mig över Nicco som snabbt blev upphetsad och han började kyssa mig på halsen och lämnade några sugmärken. Han drog av mig tröjan och min svarta BH och började kyssa mig från brösten ner till byxorna när han sakta drog av mig byxorna. Han drog av sig tröjan och snabbt ned med byxorna.
Där låg vi i bara trosor och kalsonger. Vi kysstes och rullade runt. Nicco la sig över mig.
"Vill du göra detta?" Frågade han
Jag bara nickade och kollade på hans snygga magrutor. Ni förstår vad som hände där.
"Shit" sa Nicco andfått.
"Va jag så skön?" Skrattade jag
Vi låg och myste ett långt tag men till slut somnade jag på hans mage.

Nästa morgon när jag vaknade hörde jag hur mamma och Niccos pappa Stog och pratade om massa saker, ett bröllop. Jag fick snabbt panik och väckte nicco.
"Nicco!!"
"Jaa" sa nicco med sin morgonröst
"För i helvete! De snackar om ett jävla bröllop" Skrek jag
"Mhm" sa Nicco som inte verkade bry sig riktigt.
"Då kan vi ju för i helvete inte hålla på såhär!" Skrev jag upphetsat.

Nicco hade vaknat till och fick panik. Han gick runt i rummet med händerna på huvudet.

"Det får inte hända, vi måste hindra dom" Sa Nicco
"Men hur i helvete ska vi kunna göra det hade du tänkt!" Skrek jag

Båda kollade snabbt mot dörren ut till korridoren. Vi hörde steg och två röster. Mammas och Nicco pappas röster.
Dörren öppnades långsamt och vi mötte deras förvånade blickar.

Förlåt för tråkigt kapitel men försöker komma igång igen, haft mycket att göra på senaste och helt enkelt glömt av att uppdatera. Men här får ni ett korta och tråkigt kapitel men ni får nöja er.
Men något positivt är att jag kommer börja med en till novell. Har ingen aning vad den ska handla om så ni kan skriva i kommentarerna om ni har något förslag. Kommer självklart fortsätta med denna också. //Felicia

Kär i min HalvbrorWhere stories live. Discover now